• heey sgatjes,
    ik een meid van 16 jaar.
    en ik ben zwanger van een meisje, dus mij vraag aan jullie is of jullie meschien een leuke doop- of 2de naam weten.
    en dan graag waarom ik die dan zou moeten kiezen of de betekenis.

    ik ben ook begonnen met een boek te maken voor later met daar in allemaal lieve en leuke reactie`s, gedichtjes en wensen sturen.
    want ze zijn altijd welkom.

    xxxjaimie love you my sweetheart.

    en wil je weten hoe ik zwanger ben geworden kijk even op mij profiel mij mij gedichten of blog daar staat het minofmeer uit gelecht.


    nee dat is niet zo ik heb en bericht gekregen van quizlet.
    ze geloven me ook al niet oke.
    en die rot berichten kan ik er nu ook al niet bij krijgen.
    ik lieg niet ik ben gewoon open en eerlijk.
    en als niemand dat bevalt dan heb ik daar echt geen energie voor.
    dus denk wat je denkt maar ik weet zelf beter.
    ik heb mij naam verandert, dat klopt. niet omdat ik toen geboren ben maar omdat een specail jaar voor mij was.
    ik heb foto`s verwijdert omdat ze dachten dat ik het niet was.terwijl er bij de titel stond nieuw haar of laten knippen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 16:11 ]


    van liefde, krijg je liefde.

    Hale schreef:
    (...)


    Hou gewoon juilie mond.

    sommige moeders kunnen dat voelen. Mijn moeder voelde het ook.

    En wie de vader is haar vriend of haar verkrachter?

    Vraag het haar dan gewoon.

    Je kan zo'n sterk gevoel hebben, maar nooit 100% zekerheid hebben als je de echo's nog niet hebt gezien.


    Has no one told you she's not breathing?

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ow ik dacht echt dat je ging zeggen dat me zus dom bezig was XD
    HAHA nee hoor. Maar toch is het niet een beslissing die ik zelf zou nemen.


    Rainbows on my staircase ~

    PRIEST schreef:
    (...)
    Achman, ze lult gewoon uit d'r nek. Captain obvious is obvious. Dit is gewoon een twaalfjarige met aandachttekort.


    hahahahaha :'D /held

    EMIN3M schreef:
    (...)Dan wordt je op school wel geholpen denk ik, ik ken veel mensen die dyslectisch zijn maar dit is wel héél extreem. Zo typte ik toen ik 9 of tien was ofzo.

    Het zijn geen dyslectische fouten. Die kan je herkennen 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Sorry, maar je wist al na 1 maand dat je zwanger was van een meisje en je moeder stemde in om na 1 maand al veel spulletjes te kopen. Iedere vrouw weet dat je niet te enthousiast moet zijn in de eerste drie maanden.

    Ik weet niet of je liegt, want dan zou ik superkrachten moeten hebben. Ik hoor later wel welke naam je hebt gekozen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    EMIN3M schreef:
    (...)HAHA nee hoor. Maar toch is het niet een beslissing die ik zelf zou nemen.


    Ieder zo zijn eigen mening (:
    Yoseob schreef:
    Sorry, maar je wist al na 1 maand dat je zwanger was van een meisje en je moeder stemde in om na 1 maand al veel spulletjes te kopen. Iedere vrouw weet dat je niet te enthousiast moet zijn in de eerste drie maanden.

    Ik weet niet of je liegt, want dan zou ik superkrachten moeten hebben. Ik hoor later wel welke naam je hebt gekozen.


    Zelfs ik weet et en ik ben nog nooit zwanger geweest !! D;
    In eerste3 maanden heb je al gauw kans op een miskraam dan dat het kind al ouder is


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ok je kan het nooit zeker weten en in de eerste drie maanden kan nog vanalles mis gaan. Maar is ze nu verkracht of?

    Hale schreef:
    Ok je kan het nooit zeker weten en in de eerste drie maanden kan nog vanalles mis gaan. Maar is ze nu verkracht of?


    Naar mijn mening wel ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hale schreef:
    Ok je kan het nooit zeker weten en in de eerste drie maanden kan nog vanalles mis gaan. Maar is ze nu verkracht of?


    Ze zegt van wel in haar fotoboek. :3 Geloof het niet maar goed.. zoiets post je niet op die manier..

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 15:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PRIEST schreef:
    (...)
    Achman, ze lult gewoon uit d'r nek. Captain obvious is obvious. Dit is gewoon een twaalfjarige met aandachttekort.
    Shhht, zometeen raakt ze in de stress. Da's niet goed voor d'r kindje.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Shhht, zometeen raakt ze in de stress. Da's niet goed voor d'r kindje.


    Haaahahahaha :'DD

    Hale schreef:
    Ok je kan het nooit zeker weten en in de eerste drie maanden kan nog vanalles mis gaan. Maar is ze nu verkracht of?


    Dat vraag ik me ook wel af. Ze geeft geen reactie?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    EMIN3M schreef:
    (...)Shhht, zometeen raakt ze in de stress. Da's niet goed voor d'r kindje.


    HAHAHAHAH, fail.


    Behind the laughter it actually means something.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ze zegt van wel in haar fotoboek. :3 Geloof het niet maar goed.. zoiets post je niet op die manier..


    Zo dacht ik ook.. vet veel gedichtjes erover O_O en in der signature..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo geloofwaardig.


    Life is hard and then we die