• zoals de titel al zegt ik heb het huis voor mezelf dit weekend geen ouders, irritant broertje niks :P wat zouden jullie doen als je het weekend voor jezelf had? :D


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    een heel weekend lekker suf voelen enzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik woon lekker op mezelf, ik doe wat ik altijd doe ^^ (bloos)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Naar vriendinnen gaan, wat ik eigelijk al doe (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Filmavondje houden. Of bij vrienden gaan logeren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    pretparken bezoeken, zowiezo. en ehm.. de usial stuff.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    vriendje uitnodigen en zeeeer veel eten en downloaden xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn vriend uitnodigen om een nachtje te blijven logeren in het waterbed van mijn ouders :')
    Maar ehh, ik zou een groot feestje bouwen met vrienden of gewoon lekker niksen achter de pc en de tv met een grote zak chips.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    de hele dag lopen zingen, omdat toch niemand me kan horen, en veel chips eten en de hele dag aan de pc zitten. :3


    Save me from myself.

    Moest ik dit weekend alleen thuis zijn? Blankenberge een bezoekje brengen :Y) En film kijken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ehm.. in mijn ondergoed rond lopen en voor de rest hetzelfde doen als normaal x'D Wat dus niks is, lui op de bank hangen, film kijken, games spelen.. Yeah, my life.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Computeren, door heel het huis dansen, chocola eten.. (nerd)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Drank en chips en borrelnootjes -ik ben gewoon dol op borrelnootjes- in huis halen en wat vrienden laten komen. :'D

    Sleepover houden en gewoon lekker lang uitslapen en de hele dag in pyjama rondhangen en niets doen! :D


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Quizlet dag&nacht door.
    Als het kan een feestje, maar dat lijkt eerder iets voor mijn broer en aangezien een paar van zijn vrienden ook de mijne zijn, zou dat ook gaan. :')

    Lang slapen, de Sims 2 doen, pokémon kijken ;D
    snoepen mag ik niet meer, dus dat doe ik ook niet meer (:

    ohohoh. VERGEET DE PYJAMA NIET! _O_

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 22:36 ]


    Destroy what destroys you.