• Harry Potter en Twilight eigenlijk met elkaar te vergelijken?

    Ik bedoel, het zijn twee hele aparte dingen.
    Bij twilight gaat het over liefde tussen mens en vampier en bij harry potter gaat het over Voldermort en Harry.
    Ze hebben allebei twee verschillende personen.
    Dus vertel mij maar waarom jullie die dingen vergelijken...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deed ik dat dan ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het enige wat ze gemeen hebben is.. Robert pattinson XD

    Nee, ik snap het ook niet.. (En stiekem vind ik HP gewoon beter)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Doe ik niet?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je kan wel een voorkeur hebben voor het een, maar je kan ze inderdaad niet met elkaar vergelijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Eindelijk iemand die het met mee eens is_O_.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm ik snap ook niet waarom fervente Potterheads zo'n hekel hebben aan Twilight.

    Maaaarrrr ik geef hen wel gelijk dat Hermione een perfect voorbeeld is; ze is zelfstandig, vecht voor dingen waarin ze gelooft en voor de mensen die ze lief heeft, ze blijft niet bij de pakken zitten...
    En tja, Bella: gaat nog liever dood dan dat ze zonder Edward moet leven, wentelt zich om in zelfmedelijden, verleid Jacob om hem dan af te wijzen en laat anderen haar problemen voor haar oplossen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind dat het ook niet vergeleken mag worden eigenlijk, dat vind ik een belediging voor HP, wat zoveel beter is. En ik heb beide gelezen en ik vind beide ook wel leuk, maar ik vind gewoon dat HP vele malen beter is enzo. (:

    BeRavenclaw schreef:
    Eindelijk iemand die het met mee eens is_O_.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ach ja.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ach, ik zou ze lekker laten en het gewoon negeren?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Kalypso schreef:
    Hmm ik snap ook niet waarom fervente Potterheads zo'n hekel hebben aan Twilight.

    Maaaarrrr ik geef hen wel gelijk dat Hermione een perfect voorbeeld is; ze is zelfstandig, vecht voor dingen waarin ze gelooft en voor de mensen die ze lief heeft, ze blijft niet bij de pakken zitten...
    En tja, Bella: gaat nog liever dood dan dat ze zonder Edward moet leven, wentelt zich om in zelfmedelijden, verleid Jacob om hem dan af te wijzen en laat anderen haar problemen voor haar oplossen.

    Ik ben een potterhead en heb geen hekel aan Twilight so... (:

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 19:32 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik denk dat mensen dat doen omdat het 2 hele grote 'hype's' zijn zeg maar. x'D.

    Memento schreef:
    (...)
    Ik ben een potterhead en heb geen hekel aan Twilight so... (:

    Ik ben een potterhead en zelfs fan van Twilight.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weet je dat ik me dat eigenlijk ook al een tijdje afvroeg XD Ik snap die ruzie tussen die twee soorten fans echt niet, het zijn twee totaal onvergelijkbare verhalen...


    Life is hard and then we die

    Ik bedoelde het ook niet zo algemeen ^^.
    Ik weet heus wel dat niet alle Potterheads Twilight haten ;D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.