• het gaat over de broer van mijn beste vriendin, ik heb wel vaak met hem gehad & hij was echt smoor op me erg plakkerig enzo en ik niet. Dus maakte ik het uit, en daarna hadden we weer maakte ik het weer uit hadden we weer maakte ik het weer uit. Nú ben ik weer op hem en ik weet niet hoe het komt, maar ik krijg echt weer kriebels als ik bij hem in de buurt ben. Maar vorige keer zei hij als je het nu uitmaakt, is het klaar voor altijd. ~ & hij is nu veel hotter want hij heeft zijn haar geknipt:9~. ik ben geen hoer ofzo, maar verliefd worden kan je tog niet tegenhouden..

    dusja, wat moet ik doen?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Gewoon nog een keer vragen, en als hij nee zegt, tja, dat is dan jammer ;( en als hij ja zegt, bewijzen dat je deze keer het wel uithoudt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    vorige keer zei hij als je het nu uitmaakt, is het klaar voor altijd. -> niets proberen, want het is klaar voor altijd ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    High schreef:
    Gewoon nog een keer vragen, en als hij nee zegt, tja, dat is dan jammer ;( en als hij ja zegt, bewijzen dat je deze keer het wel uithoudt!


    ik durf een jongen niet te vragen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Gewoon laten merken dat je hem leuk vind
    En mss moet je met hem praten als je hem te plakkerig vindt ofsow.. Dan heeft de relatie meer kans..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Leg het hem gewoon uit dan kijkt hij wel wat hij ermee doet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Je kan het altijd nog tegen hem zeggen, dan kan hij toch een beslissing maken of hij wel met je verder wilt of niet =D?


    Everything is worse without music.