• Ik zit dus allemaal video's te kijken van Amnesia.
    En ik keek bij de comments en een persoon vertelde over 'Slender Man'.
    Dus ik zocht het op op google.
    EN GOD wat ziet die dude er ongelovelijk eng uit! 8(
    Hij heeft creepy lange armen en benen enzo... en hij draagt een pak ofzo? En ik kom er net achter dat het tentakels zijn. O__O
    Here are some pictures;
    Goed kijken, dan zie je 'm.




    Slenderman would find interest in a victim for reasons unknown
    It would then contact the victim, if it is a child, presenting itself as friendly
    If an adult, it would stalk the victim for long amounts of time
    Eventually, it would abduct the victim into nearbye forest, where they would be killed.
    In 'messy' cases, it may remove evidence of its existence by causing fire of their home, place of work, or school


    O god x'D

    Slenderman generally appears as a tall man in a black or grey suit, tie, and white shirt, with no eyes, mouth, or clearly defined facial features. It has no hair, and generally has normal-looking bare hands. Slenderman typically is depicted in imagery and literature as between 6 and 15 feet tall, depending on the situation.

    Het lijkt misschien allemaal kinderachtig maar ik heb net ook wat video's gezien. I know he's not real. Maar toch, ik heb zoveel fantasie... dat dat soort dingen gewoon zo creepy zijn... dat ik gewoon niet goed kan slapen. :'D


    Op de video kun je hem 'zien'
    Pauze op 0:45.
    Dan zie je hem nog niet, right? In die steeg. Daar is nog niks te zien.
    Dan, pauze op 1:38. BOEM SLENDER MAN APEARS!


    Yeah, kinda freaked me out. :'D
    En die 'dude' staat daar maar.... en die reactie van de kerel die filmt is creepy x3

    Ik heb de plaatjes aangepast, nu kun je Slenderman vinden.
    Voor de mensen die HEM niet in de video kunnen spotten, klik hier.
    Btw, hij is er eerst niet... en dan opeens wel (in de video). That's the creepy part..

    But of course he is fake;
    The Slender Man was created at the Something Awful Forums in a thread entitled "Create Paranormal Images."
    Hij is dus ontstaan door een forum.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 20:13 ]

    Odair schreef:
    Omgggggg o____o


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Grimshaw schreef:
    (...)

    Geen slenderman achtige figuren, maar wel enge verhalen/dingen waardoor je vannacht niet meer durft te slapen :}

    Tell me!*O*

    Celestial schreef:
    (...)
    Tell me!*O*


    The Midnight Game/Midnight Man. Als je dit hebt gelezen, kan je op google er over zoeken. Er staan namelijk wat verhalen over mensen die het hebben "gespeeld"
    al is dit wel nep aangezien het bedacht is door iemand op tumblr.

    One Man Hide and Seek.
    Hier een verhaal van meisjes die het hebben gespeeld.


    As travars

    Grimshaw schreef:
    (...)

    The Midnight Game/Midnight Man. Als je dit hebt gelezen, kan je op google er over zoeken. Er staan namelijk wat verhalen over mensen die het hebben "gespeeld"
    al is dit wel nep aangezien het bedacht is door iemand op tumblr.

    One Man Hide and Seek.
    Hier een verhaal van meisjes die het hebben gespeeld.

    Ik ga het morgenvroeg lezen. :'D

    Oké ik weet dat het hartstikke nep is maar ik heb een freaking nachtmerrie over hem gehad vannacht o.O
    En ik ben nog nooit zo snel mijn kamer ingerend vanaf de wc :')


    dream, dare, fly!

    fackkk nu ben ik zoo bang he en ik ben helemaal alleen in mn kaner en nu durf ik nergens meer heen


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Boks. Alleen komt het bij mij door The Grudge, whaha xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Niet geslapen, dankje Laura XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind geesten en bloody mary enger hoor.


    Owl you need is love.

    Dude, ik schrok vannacht van elk klein geluidje, want er was zo'n hypnotiserend geluid, terwijl het voor de rest fucking stil was o.o Zaten de katten te spelen met een plastic iets -,- En daarna ging ik denken aan slenderman en the grudge en dat kwam niet meer goed x'D Toen dacht ik steeds en witte vlek te zien bij het raampje boven mijn deur, in de vorm van een hoofd. En uiteindelijk viel ik in slaap x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Dude, ik schrok vannacht van elk klein geluidje, want er was zo'n hypnotiserend geluid, terwijl het voor de rest fucking stil was o.o Zaten de katten te spelen met een plastic iets -,- En daarna ging ik denken aan slenderman en the grudge en dat kwam niet meer goed x'D Toen dacht ik steeds en witte vlek te zien bij het raampje boven mijn deur, in de vorm van een hoofd. En uiteindelijk viel ik in slaap x]


    DAMN! En ik dacht nog wel dat je me niet kon zien daarzo (cat)
    Volgende keer zal ik een betere verstopplek zoeken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ALWIN IS DE SLENDERMAN!
    alles klopt nou (nerd)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maareh, the grudge is wel eng o.o


    Owl you need is love.

    Escritura schreef:
    ALWIN IS DE SLENDERMAN!
    alles klopt nou (nerd)


    Wacht, heb ik dan tentakelhanden? O_O


    quidquid excusatio prandium pro

    Oman ik moest vannacht nodig naar de plee, en ik durfde echt niet xD me hond sliep gelukkig in mijn slaapkamer, wel in der eigen mandje..
    ik toen toch maar gedaan, alle lichten aangedaan en maar naar de toilet geweest, en toen hoorde ik iets engs ik sprong op wasde snel mijn handen, en dook zo in mijn dekens, en zo ben ik in slaap gevallen.. Meestal ben ik nooit echt bang maar vannacht, durfde ik niet te slapen xD

    Nee joh ik was echt niet bang hoor(joehoe)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.