• Kun je eigenlijk een tatoo over een litteken laten zetten?
    (cat)

    *kijkt naar haar littekens*
    Ik zou zo iig wel een tattoo kunnen laten zetten, hoorr.

    Ja, dat kan.
    Doen veel mensen met grote littekens.


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Het kan idd, ligt alleen aan de "vorm" van de litteken.
    Mijn vader is geopereerd aan zijn hernia en van die snede heeft hij een mooie ritssluiting laten maken :D ( oftewel over het litteken een ritssluiting laten tatoeëren )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    Het kan idd, ligt alleen aan de "vorm" van de litteken.
    Mijn vader is geopereerd aan zijn hernia en van die snede heeft hij een mooie ritssluiting laten maken :D ( oftewel over het litteken een ritssluiting laten tatoeëren )


    OMG DAT VIND IK ECHT VEAT :'3

    Dat lijkt me pijnlijk.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Georgina schreef:
    Ja, dat is wat Demi Lovato ook heeft gedaan over haar littekens.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Fawkes schreef:
    (...)

    Het is niet moeilijk, maar het gaat om de wond en het eindresultaat, Ze moeten voorzichtig tatoeëren omdat het gevoelig is om weer kapot te gaan, het kan wel gewoon hoor ;)


    Ik ga anders wel bij eentje langs /ookal vind ik 't vet erg, maar dan kan ik het van een tatoo-artist zelf horen.

    Ja, dat kan. En meer dan één litteken is ook geen probleem, maar dan moet je de tattoo misschien iets groter maken of laten draaien ofzo, dat hij zeker alles bedekt. Maar in principe kan het. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    Ja, dat kan. En meer dan één litteken is ook geen probleem, maar dan moet je de tattoo misschien iets groter maken of laten draaien ofzo, dat hij zeker alles bedekt. Maar in principe kan het. (krul)

    Ik wil sleeves, dus dat alles dan bedekt is, is wel goed :x

    Je kunt in principe over elk litteken of straie heen tatoeeren maar:
    - als het litteken 'op' je huid zit (ik bedoel dus als er een verdikking zit) dan blijf je de verdikking zien.
    - het litteken of de straie moet ouder dan 1.5 tot twee jaar zijn, zodat het zijn uiteindelijke vorm heeft gekregen, anders krimpt je litteken nog en het deel van je tattoo op je litteken dus ook en trek je het plaatje uit verhouding.
    - mensen die nog in de groei zijn (kinderen of jong volwassenen) kunnen beter wachten tot ze uitgegroeid zijn om de reden hierboven
    - de kleur kan op het litteken lichter uit vallen maar je kunt bij een goede tatoeerder later terug gaan en de tint op het litteken opnieuw ietsje donkerder laten zetten

    langleven google


    (Be)lieve in (you)rself

    je had je surface piercings eruit gehaald toch? op je polsen? die littekens zijn sowieso weg te werken (:

    Vast wel.


    Food.

    SeverusSnape schreef:
    Je kunt in principe over elk litteken of straie heen tatoeeren maar:
    - als het litteken 'op' je huid zit (ik bedoel dus als er een verdikking zit) dan blijf je de verdikking zien.
    - het litteken of de straie moet ouder dan 1.5 tot twee jaar zijn, zodat het zijn uiteindelijke vorm heeft gekregen, anders krimpt je litteken nog en het deel van je tattoo op je litteken dus ook en trek je het plaatje uit verhouding.
    - mensen die nog in de groei zijn (kinderen of jong volwassenen) kunnen beter wachten tot ze uitgegroeid zijn om de reden hierboven
    - de kleur kan op het litteken lichter uit vallen maar je kunt bij een goede tatoeerder later terug gaan en de tint op het litteken opnieuw ietsje donkerder laten zetten

    langleven google


    nou, dan help ik google bij deze uit wat dromen... Op een litteken moet je sowieso nooit lichte kleuren laten zetten, want littekens kunnen heel donker zijn.. In dit geval is degene 16 en je armen zijn dan wel uitgegroeid, tenzij google iemand kent die binnen 2 jaar nog 50cm arm krijgt xD
    een litteken hoeft niet altijd 1,5 a 2 jaar oud te zijn, het hangt allemaalvan de dikte en grootte af.

    Ik heb net even een tatoo shop gemailt en dit was mijn antwoord:

    Het is wel mogelijk maar het beste wat je kan doen is even langskomen in de shop. Dan kunnen we je litteken bekijken, hoe dik het is en wat we ermee kunnen. Namelijk bij zachte littekens heb je een kans dat de lijnen uitlopen en bij harde littekens heb je weer de kans dat het de inkt niet oppakt. Je kunt altijd gerust de shop binnenlopen, dan kunnen we er samen naar kijken.

    Antichrist schreef:
    Ik heb net even een tatoo shop gemailt en dit was mijn antwoord:

    Het is wel mogelijk maar het beste wat je kan doen is even langskomen in de shop. Dan kunnen we je litteken bekijken, hoe dik het is en wat we ermee kunnen. Namelijk bij zachte littekens heb je een kans dat de lijnen uitlopen en bij harde littekens heb je weer de kans dat het de inkt niet oppakt. Je kunt altijd gerust de shop binnenlopen, dan kunnen we er samen naar kijken.


    Ja, gewoon langsgaan dus, ik heb helaas geen foto van mijn littekens meer, anders had ik het je wel kunnen laten zien hoe de tattoo's die eroverheen zitten zijn geworden.