• Kun je eigenlijk een tatoo over een litteken laten zetten?
    (cat)

    Fawkes schreef:
    (...)

    Ja, gewoon langsgaan dus, ik heb helaas geen foto van mijn littekens meer, anders had ik het je wel kunnen laten zien hoe de tattoo's die eroverheen zitten zijn geworden.


    Mooi?
    & had je veel littekens dan?

    Fawkes schreef:
    je had je surface piercings eruit gehaald toch? op je polsen? die littekens zijn sowieso weg te werken (:


    Yesh, die littekens heb ik ook nog :'D
    Daar gaat het niet om, though.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Mooi?
    & had je veel littekens dan?


    Ik heb er 4 weg laten werken, maar die waren van ontstoken dermal anchors, litteken was uiteindelijk 2 keer zo groot als de piercing zelf was xD, heb er 2 ankers overheen laten tatoeëren, symbolisch xD

    nee, ik had al wel verwacht dat het niet om die kleine littekens ging, maar als de andere littekens soortgelijk zijn (maakt niet uit of za langer of breder zijn) dan kunnen ze er makkelijk overheen

    Lovefaker schreef:
    Haha, misschien wel maar ik denk dat het dan wel veel pijn doet, ofzo. (krul)

    Stiekem ben ik benieuwd om welke littekens het gaat


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Stiekem ben ik benieuwd om welke littekens het gaat


    lijkt me wel duidelijk aan de ene kant....

    Fawkes schreef:
    (...)

    Ik heb er 4 weg laten werken, maar die waren van ontstoken dermal anchors, litteken was uiteindelijk 2 keer zo groot als de piercing zelf was xD, heb er 2 ankers overheen laten tatoeëren, symbolisch xD

    nee, ik had al wel verwacht dat het niet om die kleine littekens ging, maar als de andere littekens soortgelijk zijn (maakt niet uit of za langer of breder zijn) dan kunnen ze er makkelijk overheen


    Zijn wel meer en erger, dus ik weet niet..
    maar ik kan het natuurlijk bij een tatoo shop vragen.
    Ik wil ook een halve sleeve dan, dus dat het wel allemaal bedekt is.

    Fawkes schreef:
    Deze is zelfs over een groot/dik litteken gezet...


    Waaauw, die tatoo artist wil ik leren kennen.[
    & @ Syll: weet je toch wel.
    (cat)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 20:34 ]

    Als je tattoo gezet is he, dan wil ik hem zien :9~


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Als je tattoo gezet is he, dan wil ik hem zien :9~


    Tuurlijk ^^
    maar ik ga er denk ik eerst even mee wachten,
    zodat littekens wat meer vervagen & dan heb ik sowieso meer geld.

    over keizersnede
    kleiner litteken op been
    lelijk litteken
    schouder cover.

    Het kan sowieso wel, maar ik zou voor de zekerheid wel even naar verschillende shops gaan als ik jou was ^^