• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een Europees leger komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen idee... Wat voegt dat toe?
    Alleen maar meer gezeur en gedoe en dan stel je alle landen verantwoordelijk.
    Tot nu toe ben ik het oneens ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Waarom? Om nog meer oorlog te voeren?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja kom, gaan we Amerika aanvallen.
    Eh, nee :P


    Life is hard and then we die

    Ja, en dan wel alle andere legers in europa opheffen!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Eh, nee. Waar halen ze het geld vandaan? Voelen de rest van de continenten zich dan niet bedreigt? Komt alleen oorlog van.


    Your make-up is terrible

    Right(pirate)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oneens, daar komt alleen maar oorlog van en er is ook geen geld voor! Bijna elk Europees land zit al met een grote staatsschuld en als er dan ook nog eens een leger moet komen, wordt die schuld alleen maar groter.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Waarvoor? Voor nog meer oorlog? Zodat de regering nog meer miljarden van ons geld kan verspillen? Voor nog meer slachtoffers en angst? Is de wereld niet al fucked up genoeg zo?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    Waarvoor? Voor nog meer oorlog? Zodat de regering nog meer miljarden van ons geld kan verspillen? Voor nog meer slachtoffers en angst? Is de wereld niet al fucked up genoeg zo?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oneens, geldverspilling, zonde van de mensen, en waar is dat nou weer goed voor? Wat heb je aan een leger?


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Glimpse schreef:
    Waarvoor? Voor nog meer oorlog? Zodat de regering nog meer miljarden van ons geld kan verspillen? Voor nog meer slachtoffers en angst? Is de wereld niet al fucked up genoeg zo?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En als de landen in Europa nou ruzie met elkaar krijgen? Wat gebeurt er dan?


    Not all those who wander are lost.

    Assassin schreef:
    Eh, nee. Waar halen ze het geld vandaan? Voelen de rest van de continenten zich dan niet bedreigt? Komt alleen oorlog van.

    Precies, landen als Amerika zullen zich meteen tegen ons richten. In hun ogen is het 'zelfverdediging' want zij denken dat we hén willen aanvallen.
    En ofcourse ook andere landen.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Precies, landen als Amerika zullen zich meteen tegen ons richten. In hun ogen is het 'zelfverdediging' want zij denken dat we hén willen aanvallen.
    En ofcourse ook andere landen.
    Amerikanen zijn gestoord, die denken altijd dat zij aangevallen worden.

    Ik ben het oneens, want wij werken al samen met oa Amerika, Engeland etc. En ik denk dat het voor veel verwarring zal gaan zorgen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    (...)Amerikanen zijn gestoord, die denken altijd dat zij aangevallen worden.

    Ik ben het oneens, want wij werken al samen met oa Amerika, Engeland etc. En ik denk dat het voor veel verwarring zal gaan zorgen

    Lieve schat, Engeland hoort bij Europa :'D


    Let it come and let it be