• Hallo allemaal! Ik wou binnenkort voor het eerst een t-shirt bestellen van Babycakes. Dit wou ik doen via de Nederlandse site Attitude Holland waar je ze ook op kan kopen. Nu heb ik een kleine vraag aan de mensen die een shirt hebben van het merk Babycakes, namelijk: Valt het shirt erg groot of valt die wat kleiner? Hoe zitten de shirts bij jullie? (:


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Nooit gehad, want ik vond ze altijd te duur, maar een vriendin van mij had er wel één en volgens mij vallen ze groot. Maar ik kan er ook naast zitten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Nooit gehad, want ik vond ze altijd te duur, maar een vriendin van mij had er wel één en volgens mij vallen ze groot. Maar ik kan er ook naast zitten.

    Oh, oké. Ik hoop eigenlijk ook dat ze te groot vallen, hihi :3


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Thank God dat ik die kutdingen niet meer heb. Die opdruk plakt aan jou in plaats van op het shirt, en na twee keer wassen zie je 't amper meer. Ze vallen klein uit en zitten kut.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dit staat er op de Attitudesite over Babycakes shirts:

    Babycakes shirts vallen groot, en horen dus ook oversized gedragen te worden. Een S valt dus al snel als een M, dit geld voor alle maten. Klik op maattabel voor meer info over Babycakes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    SYN schreef:
    Thank God dat ik die kutdingen niet meer heb. Die opdruk plakt aan jou in plaats van op het shirt, en na twee keer wassen zie je 't amper meer. Ze vallen klein uit en zitten kut.

    Hm jammer. Hoe bedoel je; de opdruk plakt aan jou?
    En, waren ze echt zo vreselijk slecht?


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Babycakes? Zijn dat baby cakejes?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Loyalty schreef:
    (...)
    Hm jammer. Hoe bedoel je; de opdruk plakt aan jou?
    En, waren ze echt zo vreselijk slecht?

    Ik had zegmaar een blauw shirt met dat enorme gele ding. Ik denk van; 'da's embroided', maar nee, het is gewoon een plastic opdruk. Ik vond ze echt kut. .-.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Farasha schreef:
    Babycakes? Zijn dat baby cakejes?


    Kledingmerk (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Soundeffect schreef:
    Dit staat er op de Attitudesite over Babycakes shirts:

    Babycakes shirts vallen groot, en horen dus ook oversized gedragen te worden. Een S valt dus al snel als een M, dit geld voor alle maten. Klik op maattabel voor meer info over Babycakes.

    Oh bedankt! Daar had ik blijkbaar over heen gelezen!

    Farasha schreef:
    Babycakes? Zijn dat baby cakejes?

    Eh, nee. Dat is een kledingmerk, wat ik zelf wel leuk eruit vind zien altijd (:


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Mijn vriendin heeft er ook eentje! Welcome to cake world oid (als dat goed is, want ik weet het niet zeker). Volgens mij is ze er wel tevreden over, hoor?


    JDN.

    Soundeffect schreef:
    Nooit gehad, want ik vond ze altijd te duur, maar een vriendin van mij had er wel één en volgens mij vallen ze groot. Maar ik kan er ook naast zitten.


    They fell in love, didn't they?

    ik heb er een paar... ze vallen uit als standaart jongens shirts.. want mijn bandshirts heb ik dezelfde maat van en dat is ook gewoon unisex.. dus ze vallen wel groter uit dan meisjes shirts

    Jep ik heb er eentje, deze ^^
    Ik vond dat t redelijk meeviel met de grote van de maat, ja okeej t is geen standaard meisjes shirt, maar daarom is t ook een unisex ;p Verder ben ik er erg tevreden over.
    En eerlijk gezegd, ik snap niet waarom SYN zegt dat je t na 2x wassen niet meer ziet, want ik zie t nog altijd en ik heb t al een paar keer gewassen. Wat ik wel op de hand doe trouwens (:


    Inspiration can hit you any time

    Oh oké (:
    Dan ga ik hem op de hand wassen.

    Ik heb er één besteld, namelijk deze: klik


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Leuk C:
    Ik wil me die ook kopen, maar dan in t wit of grijs, en zonder dat slijmgedoe :'D


    Inspiration can hit you any time