• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een Europees leger komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja kom op, we gaan alle Amerikanen uitroeien :S
    d8 het niet hea

    Fae schreef:
    Jaa, lekker nog meer oorlog! We zijn al veel te vreedzaam met elkaar, het gaat veel te goed hier op aarde! *zwáár sarcasme*


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    MrsLovett schreef:
    Oneens, nog meer gezeik. Net als die hele EU, ook opheffen. Wat hebben we er aan, behalve gezeik en gevaar.

    .. meer immigratie en geldverneuking aan die arme landen, dat hebben we aan de EU ;)


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Eh, nee. Waar halen ze het geld vandaan? Voelen de rest van de continenten zich dan niet bedreigt? Komt alleen oorlog van.


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Ik vind het wel goed zo.


    Never Give In, Never Surrender.

    Nee en we hebben de NAVO al. (Das Europa met Amerika en Canada)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik ben er mee eens, omdat er binnen europa dan minder kans op oorlog is omdat je dan geen eigen leger meer hebt :'D

    Tortuga schreef:
    (...)
    .. meer immigratie en geldverneuking aan die arme landen, dat hebben we aan de EU ;)



    en ook nog makkelijker op vakantie, makkelijker handelen (geen douanes enzo).

    Deep schreef:
    Ik ben er mee eens, omdat er binnen europa dan minder kans op oorlog is omdat je dan geen eigen leger meer hebt :'D


    als iemand een lidstaat van de Navo aanvalt, verklaart de hele navo hem de oorlog (ook al is de aanvaller ook lid vd Navo), dus het kost alleen maar extra moeite en geld, en we zouden er toch niks extra voor krijgen. Als de EU een land zou worden zou het wel beter zijn, maar dat gebeurt toch niet.

    btw, oneens.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli