• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een Europees leger komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    waarom dat?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oneens.

    Glimpse schreef:
    Waarvoor? Voor nog meer oorlog? Zodat de regering nog meer miljarden van ons geld kan verspillen? Voor nog meer slachtoffers en angst? Is de wereld niet al fucked up genoeg zo?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Thunderwitch schreef:
    Waarom? Om nog meer oorlog te voeren?


    I´m nothing special.

    Glimpse schreef:
    Waarvoor? Voor nog meer oorlog? Zodat de regering nog meer miljarden van ons geld kan verspillen? Voor nog meer slachtoffers en angst? Is de wereld niet al fucked up genoeg zo?


    Je neemt me de woorden uit de mond (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, wat nou als er oorlog komt tussen europeese landen? Gaan de mensen van hetzelfde leger dan tegen elkaar vechten?


    This is me.

    Ballad schreef:
    Oneens. Maar, als er wel een leger komt, zou dat alleen moeten zijn voor bescherming als Europa wordt aangevallen, niet om zelf aan te vallen en oorlog te voeren.
    Veel beter zou zijn dat, inplaats van een leger erbij, er andere legers weggaan, wat heb je nou aan wapens en geweld? Niemand is er ooit beter van geworden.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jiles schreef:
    Oneens, daar komt alleen maar oorlog van en er is ook geen geld voor! Bijna elk Europees land zit al met een grote staatsschuld en als er dan ook nog eens een leger moet komen, wordt die schuld alleen maar groter.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    The fuck, no way(finger)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niks van!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dan gaat Amerika zich weer aangevallen voelen en komt er oorlog, nee dankje.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee, we zijn niet zo hecht onderling dat we zeker weten dat we binnen Europa geen oorlog krijgen. En bovendien willen ook niet alle landen/regeringen hetzelfde.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nah, krijgen we weer problemen met van alles en nog wat.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    PUKKELxDING schreef:
    Ja kom, gaan we Amerika aanvallen.
    Eh, nee :P


    KATSU!

    Jaa, lekker nog meer oorlog! We zijn al veel te vreedzaam met elkaar, het gaat veel te goed hier op aarde! *zwáár sarcasme*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.