• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    De story met informatie.

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    De tweede Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    quill.pottermore.com/[antwoord]

    Er was afgesproken, dat het antwoord niet in het topic zou komen! Hij staat in de story, voor de mensen die hem willen weten, zodat niemand het antwoord per ongeluk kan zien.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2011 - 11:45 ]

    Aaawh, ik wil ook de Welkomsmail hebben. D:
    Give. Me. That. E-mail.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ChaserGhost48
    ErisedAsh142
    ProphecyDust175
    VineStorm41
    SnitchMoonstone19

    ik weet niet welke te kiezen


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Iedereen heeft nog redelijk normale namen, bij mij stonden er bij de keuzes echt belachelijke dingen bij x'D Maar ik vind mijn naam wel mooi _O_


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Stond 'ie bij ongewenst of niet? o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waiting on the e-mail :c


    Harmonia nectere passus.

    Ik vind die van mij best awesome

    PatronusEcho112 <3

    Mijn vriendin heet... BloodScarlet128 <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mudblood schreef:
    Aaawh, ik wil ook de Welkomsmail hebben. D:
    Give. Me. That. E-mail.

    Ik denk dat je de activatie-mail bedoeld? xd - De welkomsmail kan weken duren..


    Forever.

    Ik heb trouwens niet mijn echte voor en achternaam gegeven, zou dat erg zijn?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Malfoymania schreef:
    Waiting on the e-mail :c

    same here. ik word er nerveus vn!


    And in that moment, we were infinite.

    nu wachten op de email


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oppugno schreef:
    Ik heb trouwens niet mijn echte voor en achternaam gegeven, zou dat erg zijn?


    Ik ook neit hoor :3 *gaf de achternaam van mijn vriendin (H)*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Even voor de duidelijkheid, want dat schijnen een paar mensen niet te snappen: de validatie email krijg je binnen de dag toe. De welkoms email echter kan weken duren voor je hem krijgt. Het is niet omdat je geregistreerd bent dat je ook eerder zal worden toegelaten op de beta site. Als je wel daarbij bent, zie je dat op je account van Pottermore.


    All was well.

    Oppugno schreef:
    Ik heb trouwens niet mijn echte voor en achternaam gegeven, zou dat erg zijn?

    Denk het niet hoor (:


    Forever.

    En dan is 't nu wachten op de Welkomstmail, maar dat kan nog weken duren, helaas, dus geduld. Ben in elk geval erin :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gringotts schreef:
    Even voor de duidelijkheid, want dat schijnen een paar mensen niet te snappen: de validatie email krijg je binnen de dag toe. De welkoms email echter kan weken duren voor je hem krijgt. Het is niet omdat je geregistreerd bent dat je ook eerder zal worden toegelaten op de beta site. Als je wel daarbij bent, zie je dat op je account van Pottermore.


    Maar hoe zie je dan dat je wel mag en hoe niet?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor