• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    De story met informatie.

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    De tweede Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    quill.pottermore.com/[antwoord]

    Er was afgesproken, dat het antwoord niet in het topic zou komen! Hij staat in de story, voor de mensen die hem willen weten, zodat niemand het antwoord per ongeluk kan zien.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2011 - 11:45 ]

    Lux schreef:
    Oke, nu ben ik depressief. Ik zie nergens een veer! Ik heb die hele site afgedingest?

    Scrol, klik op de paarse veer! Zit je wel op de deahtly hallows site? Doe geen www. in het balkje!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lux schreef:
    Oke, nu ben ik depressief. Ik zie nergens een veer! Ik heb die hele site afgedingest?


    De laatste foto in het foto-album, effe scrollen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oppugno schreef:
    (...)
    Scrol, klik op de paarse veer! Zit je wel op de deahtly hallows site? Doe geen www. in het balkje!

    Laatste Plaatje:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mudblood schreef:
    Ik snap er niks van?
    Ik heb het vermenigvuldigd en in de adresbalk gedaan, maar wat moet ik nou doen?

    Dan moet je op de veer klikken

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 11:02 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb de activatiemail al lang gehad? Dan staat er toch congratiulations? Ik heb ook al ingelogd...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    hij moet bij mijn nog eerst stom laden


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    misschien is de tijd al wel voorbij, dan zijn alle plekken voor vandaag al bezet.


    Nee, ik denk het niet. Dan staat er op Pottermore.com: Day 2 registration is closed ofzo.

    @Lux; moet ik een account voor je aanmaken? Ik kan hem namelijk wel vinden.

    Dit was me echt wel 4 uur wachten waard!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 11:03 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Scrol, klik op de paarse veer! Zit je wel op de deahtly hallows site? Doe geen www. in het balkje!


    Ik heb alles geprobeerd, op iPod en op laptop, maar ik zag die veer al vanaf het begin niet?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Roswell schreef:
    (...)
    Je moet eerst nog een e-mail binnen krijgen..


    Manee, ik bedoel die woordendingen moet je dus invullen en dan klikken op create account ma dat hernieuwt altijd bij mij of is dat normaal?


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Nog steeds geen mail.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Apophis schreef:
    (...)

    Nee, ik denk het niet. Dan staat er op Pottermore.com: Day 2 registration is closed ofzo.

    @Lux; moet ik een account voor je aanmaken? Ik kan hem namelijk wel vinden.


    Dat zou amazing zijn!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    DustWizard19, maar ik wacht op mn mail.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Watwatwat is het antwoord? .___. Help me want ik snap er niets van :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BeRavenclaw schreef:
    Nog steeds geen mail.


    Low, bij mij heeft het ook zoiets van 2 uur geduurd voordat ik die mail kreeg :'DDDD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor