• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

De story met informatie.

Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    De tweede Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

quill.pottermore.com/[antwoord]

Er was afgesproken, dat het antwoord niet in het topic zou komen! Hij staat in de story, voor de mensen die hem willen weten, zodat niemand het antwoord per ongeluk kan zien.

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:59 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2011 - 11:45 ]

Oppugno schreef:
    Dit was me echt wel 4 uur wachten waard!
    haha mee eens :'D ik ben tot 2uur s'avonds wakker gebleven en ben 8 uur opgestaan :'D

Shoganai i ne~

Lux schreef:
    (...)

Ik heb alles geprobeerd, op iPod en op laptop, maar ik zag die veer al vanaf het begin niet?

Het verschilt per keer waar hij zit. Ik maak wel even een printscreen van de veer.

Als plaatje werkt ie niet, dus dan maar als link. De Veer.

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 11:07 ]

Escritura schreef:
    PatronusEcho112 is zo slecht nog neit ^^ De rest was echt bleeehh

Whoa, die is wel mooi, beter als WillowChestnut66.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Bam! Ik heb mijn mail! Omg, yeah! Er staat bij mij ook dit: 'You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.' Dus ik hoop dat ik er eerder op kan! *O**O*

Wat gebeurt er als je stap 7 hebt ingevuld? Welk bericht moet je dan krijgen?

Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

Yes!
    Ik ben binnen! :'D
    Ik ben SkyJinx93, lol. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Mail, mail, mail. Where art thou!?

"I shut my eyes in order to see.'

Charlatan schreef:
    Mail, mail, mail. Where art thou!?

^ dit.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Ik ben CentaurSky105, lol.

effort never betrays you

Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.

You may have to wait a few weeks for your Welcome email to arrive as we can’t let everyone into the Beta site at the same time.

We look forward to seeing you.

Nu ben ik er toch?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

OMFG
    Ik ben binnen
    Ik ben OakMarauder11 :'D

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Dursley schreef:
    Bam! Ik heb mijn mail! Omg, yeah! Er staat bij mij ook dit: 'You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.' Dus ik hoop dat ik er eerder op kan! *O**O*

Als je je account hebt geactiveerd, dan moet je inloggen en dan staat er dat/of je er eerder in mag.

hij laadt nog steeds

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

Oppugno schreef:
    Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.

You may have to wait a few weeks for your Welcome email to arrive as we can’t let everyone into the Beta site at the same time.

We look forward to seeing you.

Nu ben ik er toch?

Jaa!! =D HOe heet je?

WHOOO ik kreeg de mail!

Congratulations!

So happy! <3

Forever.