• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    De story met informatie.

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    De tweede Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    quill.pottermore.com/[antwoord]

    Er was afgesproken, dat het antwoord niet in het topic zou komen! Hij staat in de story, voor de mensen die hem willen weten, zodat niemand het antwoord per ongeluk kan zien.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2011 - 11:45 ]

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    me too



    Ik ook! Waarom komt ie niet???
    Zijn er zoveel mensen op ofzo??


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Gringotts schreef:
    Even voor de duidelijkheid, want dat schijnen een paar mensen niet te snappen: de validatie email krijg je binnen de dag toe. De welkoms email echter kan weken duren voor je hem krijgt. Het is niet omdat je geregistreerd bent dat je ook eerder zal worden toegelaten op de beta site. Als je wel daarbij bent, zie je dat op je account van Pottermore.

    Nu snap ik het ook niet meer, ben ik er dan bij? Want dit staat er:
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.

    You may have to wait a few weeks for your Welcome email to arrive as we can’t let everyone into the Beta site at the same time.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gringotts schreef:
    Even voor de duidelijkheid, want dat schijnen een paar mensen niet te snappen: de validatie email krijg je binnen de dag toe. De welkoms email echter kan weken duren voor je hem krijgt. Het is niet omdat je geregistreerd bent dat je ook eerder zal worden toegelaten op de beta site. Als je wel daarbij bent, zie je dat op je account van Pottermore.

    Dus, als je ingelogd ben enzo, en ondanks dat er 'Congratulations!' staat, is het niet zeker dat je ook eerdere toegang krijgt?


    Forever.

    Ik wil de E-mail, en ik heb als achternaam Malfoy ingevuld omdat ik m'n eigen achternaam niet wou invullen en ik geen leukere wist. : D
    Plus ik heb m'n geboortedatum verkeerd ingevuld, zou dat erg zijn?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Ik wil de E-mail, en ik heb als achternaam Malfoy ingevuld omdat ik m'n eigen achternaam niet wou invullen en ik geen leukere wist. : D
    Plus ik heb m'n geboortedatum verkeerd ingevuld, zou dat erg zijn?

    Omg, ik ook... x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Omg, ik ook... x)

    LOL


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    BallOfLight schreef:
    (...)


    Ik ook! Waarom komt ie niet???
    Zijn er zoveel mensen op ofzo??
    denk het ik heb dat ding nog steeds niet ¬¬

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 11:27 ]


    Shoganai i ne~

    Wiieeehhh ik ben MoonSilver90 (:


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    haha ik heb de mail :'D


    Shoganai i ne~

    Dan krijg ik steeds mails en denk ik, 'IS HIJ HET?' *Kijkt* 'Nuuuuuuh...' :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik moest wachten op de eerste mail en toen viel hij weg, ben ik het dan kwijt?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wachtend op de activeringsmail...


    Harmonia nectere passus.

    BeHuffelpuf schreef:
    haha ik heb de mail :'D

    Maak een printscreen. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    .

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 11:30 ]


    ars moriendi

    Roswell schreef:
    (...)
    Dus, als je ingelogd ben enzo, en ondanks dat er 'Congratulations!' staat, is het niet zeker dat je ook eerdere toegang krijgt?

    Als er 'Congatulations' staat, ben je er wel bij! Maar bij andere mensen echter, staat er gewoon nog wat informatie over de Magische veer. Dan ben je er niet bij (of toch niet zeker).


    All was well.