• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    De story met informatie.

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    De tweede Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    quill.pottermore.com/[antwoord]

    Er was afgesproken, dat het antwoord niet in het topic zou komen! Hij staat in de story, voor de mensen die hem willen weten, zodat niemand het antwoord per ongeluk kan zien.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2011 - 11:45 ]

    Charlatan schreef:
    (...)
    Wel met hetzelfde e-mailadres, wat dus wel blijkt te kunnen?


    blijkbaar o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    blijkbaar o.o

    Al moet ik nog wel afwachten of ik twee maal de mail krijg :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb mijn tweede nu al.
    Ook al was dat niet expres


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Lol hij is al gesloten:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit duurt te lang
    Ik zit hier zo gespannen met me ogen in me hotmail
    Me broer zo je hebt mail.
    Ben op de grond gevallen met me kop tegen bureau
    Ik had dus geen mail
    Het duurt te lang wacht denk al half uur
    ben IceFang152


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    wieeee, ik heb er nu ook 1 (nerd)
    ik ben StarMist112 ;D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Charlatan schreef:
    (...)
    Al moet ik nog wel afwachten of ik twee maal de mail krijg :'D

    Als je je email adres 2 keer gebruikt en met beide account wordt toegelaten tot de beta site, dat betekend dan dat je twee plekken van de miljoen hebt ingenomen en er al 1 persoon minder is die erop kan. Als je 2 accounts aanmaakt, zorg dan wel dat je ze allebei gaat gebruiken en dat het niet gewoon is voor je mail te krijgen. :Y)


    All was well.

    Ik had hem binnen de 10 minuten maar ik ken ook mensen die gisteren super lang op hun mail moesten wachten dus DON'T WORRY ;3


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Als je je email adres 2 keer gebruikt en met beide account wordt toegelaten tot de beta site, dat betekend dan dat je twee plekken van de miljoen hebt ingenomen en er al 1 persoon minder is die erop kan. Als je 2 accounts aanmaakt, zorg dan wel dat je ze allebei gaat gebruiken en dat het niet gewoon is voor je mail te krijgen. :Y)


    Ik heb er nu twee, maar ik ga er een aan iemand anders geven.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Het kan ook zijn dat je je validatie mail pas morgen krijgt. Bij sommigen duurt het 5 minuten, bij anderen 5 uur. dat hangt ook af of je hotmail of Yahoo etc. hebt.


    All was well.

    Neela schreef:
    Dit duurt te lang
    Ik zit hier zo gespannen met me ogen in me hotmail
    Me broer zo je hebt mail.
    Ben op de grond gevallen met me kop tegen bureau
    Ik had dus geen mail
    Het duurt te lang wacht denk al half uur
    ben IceFang152


    Dat heb ik dus ook! Mijn moeder en zusje gaan naar de Ikea maar ik wil niet mee omdat ik de mail wil krijgen!! NU!!

    Ik heet trouwens SeekerSnitch110


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sanity schreef:
    (...)

    Ik heb er nu twee, maar ik ga er een aan iemand anders geven.

    Dan mag dat op zich wel, maar uiteindelijk is het toch wat oneerlijk om plaatsen 'bezet' te houden, aangezien er heel veel mensen zijn die tot de beta site willen toegelaten worden. ;x


    All was well.

    Apophis schreef:
    (...)

    Nee hoor. Ik had mijn mail gisteren ook eerder dan mijn zus, terwijl die veel eerder zich had geregistreerd.


    Oké, ik dacht al dat ze me daar niet wilden ofzo :/


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gringotts schreef:
    Het kan ook zijn dat je je validatie mail pas morgen krijgt. Bij sommigen duurt het 5 minuten, bij anderen 5 uur. dat hangt ook af of je hotmail of Yahoo etc. hebt.


    Weet je ook toevallig of hotmail lang duurt? (nerd)


    No guts no glory.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Als je je email adres 2 keer gebruikt en met beide account wordt toegelaten tot de beta site, dat betekend dan dat je twee plekken van de miljoen hebt ingenomen en er al 1 persoon minder is die erop kan. Als je 2 accounts aanmaakt, zorg dan wel dat je ze allebei gaat gebruiken en dat het niet gewoon is voor je mail te krijgen. :Y)

    O, ik gooi dat account ook niet weg, hoor 8) That would be unfair.


    "I shut my eyes in order to see.'