• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    De story met informatie.

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    De tweede Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    quill.pottermore.com/[antwoord]

    Er was afgesproken, dat het antwoord niet in het topic zou komen! Hij staat in de story, voor de mensen die hem willen weten, zodat niemand het antwoord per ongeluk kan zien.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 aug 2011 - 11:45 ]

    Ik had de mail na een minuutje =P

    Maar, lag het nou aan mij of was de vraag ontzettend makkelijk?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb de mail eindelijk gehad!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mullingar schreef:
    (...)

    Weet je ook toevallig of hotmail lang duurt? (nerd)


    Ik heb Hotmail en kreeg hem na 2 seconden of zo, in ieder geval, meteen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oppugno schreef:
    Ik had de mail na een minuutje =P

    Maar, lag het nou aan mij of was de vraag ontzettend makkelijk?


    Nee, hij was echt heel makkelijk. Maar ik denk dat ze ook rekening moeten houden met jongere kinderen die hieraan meedoen?

    Oppugno schreef:
    Ik had de mail na een minuutje =P

    Maar, lag het nou aan mij of was de vraag ontzettend makkelijk?

    Gaat leuk worden bij boek 5:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mullingar schreef:
    (...)

    Weet je ook toevallig of hotmail lang duurt? (nerd)

    Nee, hotmail is één van de snelste servers. Yahoo en Gmail zijn blijkbaar redelijk traag. Vergeet vooral ook niet je junkmail te bekijken, bij sommigen komt die daarin terecht.


    All was well.

    Ik heb me ook 2 keer aangemeld, maar pas bij één een mail gekregen, maar ik denk dat ik die ander gewoon niet activeer, dan vervalt het toch ook en heeft een ander weer een kans toch?


    Everything happens for a reason

    Oppugno schreef:
    Ik had de mail na een minuutje =P

    Maar, lag het nou aan mij of was de vraag ontzettend makkelijk?


    neej, de eerste twee zijn makkelijk en ze gaat zo naar moeilijk werken.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Oké, ik ga maar wat anders doen want van het wachten word ik helemaal panisch! :Y)


    No guts no glory.

    Apophis schreef:
    (...)

    Nee, hij was echt heel makkelijk. Maar ik denk dat ze ook rekening moeten houden met jongere kinderen die hieraan meedoen?

    Ja. Ze houden rekening met alle leeftijden en tijdzones. Daarom komen de vragen steeds op een verschillend uur online en variëren ze in moeilijkheidsgraad. De vragen zijn nooit dingen die je van jezelf zou kunnen weten, maar dingen die je moet opzoeken. Dit om er voor te zorgen dat niet iedereen op hetzelfde moment zich probeert te registreren. Hoe makkelijk of moeilijk het op te zoeken is, verandert dan weer wel.


    All was well.

    MAAAAAAAIL *Freaks out*

    Net nu ik wilde gaan (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neela schreef:
    (...)

    neej, de eerste twee zijn makkelijk en ze gaat zo naar moeilijk werken.


    Nee, anders om! Eerst moeilijk en daarna steeds makkelijker. Althans dat stond bij de site!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Apophis schreef:
    (...)

    Nee, hij was echt heel makkelijk. Maar ik denk dat ze ook rekening moeten houden met jongere kinderen die hieraan meedoen?

    Ja, dat is waar... Maar zelfs de kleine kinderen vonden dit denk ik een makkelijke vraag? Je moet gewoon kijken op welke bladzijdes je Hermelien nergens ziet staan en dat is het...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lauder schreef:
    Ik heb me ook 2 keer aangemeld, maar pas bij één een mail gekregen, maar ik denk dat ik die ander gewoon niet activeer, dan vervalt het toch ook en heeft een ander weer een kans toch?

    Dat is waar. Dan krijgt iemand anders jouw mail toegestuurd.


    All was well.

    BallOfLight schreef:
    (...)

    Nee, anders om! Eerst moeilijk en daarna steeds makkelijker. Althans dat stond bij de site!

    Oh haha, dan is de vraag bij het laatste boek zeker iets van "wat is de achternaam van Harry?" als het nu al zo makkelijk is...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...