• Dat zie ik zooo vaak. Bijvoorbeeld op Hyves, dan staat er een foto van iemand die gewoon echt niet mooi is. En dan zetten mensen eronder 'lekker' en 'hot' etc. Ook op Q. Ik las net gedichten van iemand die niet veel verder kwam dan ik wil dood ik pak een mes zal ik m'n polsen doorsnijden dat soort dingen.. Geen ritme of wat dan ook erin, en dan hele lappen tekst.. En dan zetten mensen eronder: je hebt talent. Daar kan ik me zo aan ergeren. Come on, get real? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    CurlyBubbles schreef:
    Mmmm je hebt wel een beetje gelijk... maar het kan ook zijn dat die mensen zo'n gedicht of wat dan ook wel mooi vinden. Ieder zijn smaak en anders laat ze maar lekker faken! daar moet je je niet aan storen! :)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    -vreugedansje op je graf- (nerd)
    flauw

    *ziet chinees eten*
    Hey ik leef weer ;0


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    *ziet chinees eten*
    Hey ik leef weer ;0

    hahaa lol x]
    eetse? denk ik.. x]
    over eten gesproken, k ga nu ook eten
    dit is niet offtopic heur..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik geef altijd 'fake reacties' omdat ik dat leuk vind.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind het zo vreselijk irritant, het gebeurd vooral veel op Hyves


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Chocolicious schreef:
    Anderen vinden het misschien wel mooi? Het is toch niet omdat jij het niet goed vind iedereen het slecht moet vinden? Meningen verschillen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    MrsLovett schreef:
    Tja meningen verschillen nu eenmaal. Maar je heb gelijk,soms heb ik ook zo iets van hoe kan je dat nou zeggen. Als een reactie niet oprecht is zet dan niets neer, wand aan een leugen heb je niks


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ballad schreef:
    Sommige mensen kunnen 't echt mooi vinden en al zou iemand niet kunnen schrijven of niet mooi zijn, dan kan diegene nog wel heel blij zijn met een lieve reactie. Maar als 't echt duidelijk is dat het een fake reactie is, dan erger ik me er ook wel aan.


    comfort in c h a o s

    Ik ben het hier niet mee eens. Meningen verschillen nu eenmaal, en gelukkig maar. Zonder diversiteit waren we nergens.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 18:30 ]


    Here & Now

    dulcetly schreef:
    Dat vind ik ook.
    Zeker bij voorspelbare verhalen die ontzettend slecht geschreven zijn, spellingsfouten hebben en geen leestekens gebruiken.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    "Mooie gedichten" heeft geen definitie ;)


    Life is hard and then we die

    Struggle? Ik houd van je. Eindelijk laat je eens zien dat sommige verhalen op Q alleen maar abo's krijgen doordat ze weg kunnen zwijmelen bij artiesten niet omdat die gast talent heeft. WANT DAT HEEFT IE NIET, COME ON GET REAL?! En dan zetten ze eronder 'Je schrijft geweldig!' of 'Je hebt het orgineelste verhaal van Q' Terwijl er nog duizenden verhalen te vinden zijn die hetzelfde zijn of eruit zien. DAAR IRRITEER IK ME ECHT ZO FUCKING VEEL AAN. ¬¬


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    100% met je eens!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, en ook op het forum.
    Bij een doen/niet doen topic komt het nauwelijks voor dat er iemand zegt: "Niet doen" als de eerste al heeft gezegd "Ja, zeker doen." alleen maar om diegene niet te breken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dulcetly schreef:
    Dat vind ik ook.
    Zeker bij voorspelbare verhalen die ontzettend slecht geschreven zijn, spellingsfouten hebben en geen leestekens gebruiken.


    I´m nothing special.