• Dat zie ik zooo vaak. Bijvoorbeeld op Hyves, dan staat er een foto van iemand die gewoon echt niet mooi is. En dan zetten mensen eronder 'lekker' en 'hot' etc. Ook op Q. Ik las net gedichten van iemand die niet veel verder kwam dan ik wil dood ik pak een mes zal ik m'n polsen doorsnijden dat soort dingen.. Geen ritme of wat dan ook erin, en dan hele lappen tekst.. En dan zetten mensen eronder: je hebt talent. Daar kan ik me zo aan ergeren. Come on, get real? (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als ik zoiets lees en heb beloofd een berichtje achter te laten, dan zeg ik meestal wat over de inhoud. Verder ga ik me er niet aan storen. Dan realiseer ik alleen maar dat ik waarschijnlijk ook bergen van die reacties heb.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 19:25 ]


    Am I gay? I am ecstatic!

    Echt he! 8D
    Dan trekt dat zo totààl op geen klote en dan gaan ze overdreven reageren met "KEI GOED! DOE SNEL VERDER. ZO MOOI, PUUR TALENT"
    En dan is het niet om aan te zien en kan je amper lezen wat er staat...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik begrijp wat je bedoelt en ik zie ook wel vaak reacties waarbij ik denk "slijmbal". Maar eigenlijk is dat toch goed? Iedereen voelt zich er beter door. Door alleen maar reacties als "Jij bent lelijk" of "Jij kan niét schrijven" te krijgen, ontmoedig je alleen maar mensen. Een combinatie van aanmoediging, goede puntjes extra vermelden en een beetje negatieve kritiek lijkt me het beste. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb een hekel aan zo'n mensen, daarom vraag ik ook altijd of dat ze het ook echt menen als ze zo'n reacties bij mijn story plaatsen. Ik geloof ze gewoon niet soms.


    <3

    Padalecki schreef:
    Ik begrijp wat je bedoelt en ik zie ook wel vaak reacties waarbij ik denk "slijmbal". Maar eigenlijk is dat toch goed? Iedereen voelt zich er beter door. Door alleen maar reacties als "Jij bent lelijk" of "Jij kan niét schrijven" te krijgen, ontmoedig je alleen maar mensen. Een combinatie van aanmoediging, goede puntjes extra vermelden en een beetje negatieve kritiek lijkt me het beste. (:

    Dan zwijgen ze gewoon beter als ze het toch niet menen. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja. Dat is waar.
    Maar in het geval van gedicht hoeft er geen ritme in te zitten. Al weet ik wel welke je ongeveer bedoeld.

    Ik heb dan liever dat niemand reageert, dan dat ik dingen krijg die mensen niet menen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    achja, t kan ook zijn dat ze het écht mooi vinden (krul)
    maarja I dont really care


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Same ;D ik vind het zo irritant.


    Destroy what destroys you.

    Anderen vinden het misschien wel mooi? Het is toch niet omdat jij het niet goed vind iedereen het slecht moet vinden? Meningen verschillen.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Fountain schreef:
    (...)
    Dan zwijgen ze gewoon beter als ze het toch niet menen. :')


    Maar als het echt superslecht is, dan reageert er gewoon niemand. Dat is toch ook zielig? ;k


    If we had not a soul, music would have created it.

    dulcetly schreef:
    Dat vind ik ook.
    Zeker bij voorspelbare verhalen die ontzettend slecht geschreven zijn, spellingsfouten hebben en geen leestekens gebruiken.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat ken ik het komt heel veel voor op hyves --'
    shoot me!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    Dat ken ik het komt heel veel voor op hyves --'
    shoot me!

    yayy, -pakt pistool en schiet-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    yayy, -pakt pistool en schiet-

    *died*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    *died*

    -vreugedansje op je graf- (nerd)
    flauw


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.