• Heb jij de naam van een beroemd iemand? Ik wel ik heet Angéla en ik ben vernoemt naar een zangeres van de Dolly Dots (een oude meisjes groep moeder is er fan van) Dat inspireert me heel erg. Nu wil ik dolgraag zangeres worden. Mijn broertje heeft de naam van een voetballer. Marciano. En hij wil later profvoetballer worden :) Laat ff een reactie achter als je ook een beroemde naam hebt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    nou eeh, de dochter van Elvis noemt Lisa, dan heb je ook nog de mona Lisa, en Lisa Delbo, en er zijn eigenlijkw el veel Lisa's

    HEERSSCHAPPIJ!!

    Mijn 1e naam is Julia, Julia Roberts, en mijn 2e Claudia, Claudia Shiffer [ofzo, en ze is een Model]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Annelies :D

    Er is een Annelies die de slimte mens van Vlaanderen is ^^.

    Stéfani

    Stéfani Meire
    Stéfani Van Monaco

    Hmm. mijn naam komt van een liedj waar in ze zingen Jolien.Jolien.Jolien... en verder weet ik het niet.
    In het engels. (:


    It even took me by surprise

    myne is Nicol xl
    sonder e x3 dus tja denk nie dak ergens naar vernoemd ben want Nicol is officeel gesien niet eens een echte naam met een betekenis x3


    We can only learn to love by loving.

    Hmm. mijn naam komt van een liedj waar in ze zingen Jolien.Jolien.Jolien... en verder weet ik het niet.
    In het engels. (:


    mhn naam kOmt ook vhn dat liiedjeh :O


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    myne is Nicol xl
    sonder e x3 dus tja denk nie dak ergens naar vernoemd ben want Nicol is officeel gesien niet eens een echte naam met een betekenis x3

    Ik heb net opgezocht wat mijn naam betekend. Het betenk engel of angel (in het engels). :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Tamara Tol
    nederlandse zangeres XD


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    Ik heb net opgezocht wat mijn naam betekend. Het betenk engel of angel (in het engels). :D


    Angela is spaans tog ? x3 of latijns ? ach weekveel mr idd beteken engel x3


    We can only learn to love by loving.

    Hmm, mn eerste naam van die Laura uit GTST. Niet dat me moeder dat een gewelidige serie vind, maar ze vond het een leuke naam. Mn 2e naam is van mn oma xD


    You'd took my breath but I'll survive.

    een caitlin in de muziek wereld??
    :( nee volgens mij niet


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    nou eeh, de dochter van Elvis noemt Lisa, dan heb je ook nog de mona Lisa, en Lisa Delbo, en er zijn eigenlijkw el veel Lisa's

    HEERSSCHAPPIJ!!


    WIJ HEERSEN OVER HET UNIVERSUM!!

    LISALISALISALISA

    kweetni


    Love & Peace

    ik heet Cynthia
    en ik ken nie egt een beroemdheid die zo heet maar ik weet wel dat het de bijnaam was van een Godin

    Mijn naam Dora is vernoemd naar het figuurtje van nickelodeon. (A)
    Nee, grapje. :P