• die Pottermore stom vind. Ik stoor me echt mateloos aan de ontelbare topics en het geklaag en gezever op elk sociaal netwerk. God Jezus, wat is het nut er ook van, maar ok. Als zo'n ontelbaar nestje mensen het leuk vind, is dat goed voor hun. (cat)

Jesús, hou jullie crap voor jezelf, ik ben echt niet geïnteresseerd in 'dit is het zoveelste klaagtopic', voor zover ik het zie, is dit geen geklaag, maar een uiting van een mening.
    Om het naar het goede niveau te brengen.
    "Ik vind Pottermore eigenlijk een beetje niet heel erg leuk en ik vroeg me af of er nog mensen zijn die hier het nut niet van inzien.'
    En ik heb niks tegen de mensen die het wel leuk vinden, etc.

[ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:54 ]

Waarom maak je het topic dan aan? :$

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

2234874748564958- ste topic over mensen die klagen over de HP-topics

beetje nutteloos, niet? Het verandert toch niet

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik vind dat ook niet geweldig maar ik stoor mij daar nie aan...
    Laat mensen toch gewoon topics maken en kijk er gewoon niet op!

[ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:44 ]

Wat wil je hiermee bereiken. Numero 563444. Als je het niet leuk vind klikt er niet op, lekker simpel maarja jij mag ook een mening hebben en ik zeg het mijne.

[ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:44 ]

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

CurlyBubbles schreef:
    Ik vind dat ook niet geweldig maar ik stoor mij daar nie aan...

Where words fail, music speaks

Da's nu eenmaal het nadeel van 'Harry Potter'-dag.
    31 juli is een vrij grote dag voor HP-fans (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

en de enige die klaagt en zeikt over die topics ben jij?
    Maar god, waar kunnen we tegenwoordig al niet meer over klagen..

[ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 15:45 ]

En nog iets : Mogen mensen niet meer enthousiast zijn ? zo kan je over alles lopen zeuren. ( mijn mening ).

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Escritura schreef:
    2234874748564958- ste topic over mensen die klagen over de HP-topics

beetje nutteloos, niet? Het verandert toch niet

Ik klaag toch niet over de topics, ik zeg gewoon dat ik Pottermore stom vind en dat iedereen er over klaagt omdat ze niet kunnen meedoen en dat ik me erger aan al de drama die er rond is. + bij mijn weten is Quizlet geen sociaal netwerk? Jesús je mag hier nooit je mening zeggen zonder dat men zich aangevallen voelt.

Pf. Ik zie het nut niet in van dit topic.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Halestorm schreef:
    (...)
    Ik klaag toch niet over de topics, ik zeg gewoon dat ik Pottermore stom vind en dat iedereen er over klaagt omdat ze niet kunnen meedoen en dat ik me erger aan al de drama die er rond is. + bij mijn weten is Quizlet geen sociaal netwerk? Jesús je mag hier nooit je mening zeggen zonder dat men zich aangevallen voelt.

Je vraagt er zelf achter dus wij zeggen wat we daarvan vinden ? logisch.

Buckbeak schreef:
    Da's nu eenmaal het nadeel van 'Harry Potter'-dag.
    31 juli is een vrij grote dag voor HP-fans (:

ik wist niet eens dat er zo'n dag bestond:W

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Halestorm schreef:
    (...)

Hoe zou jij het vinden als wij de hele tijd klaagtopics gaan aanmaken over iets wat jíj leuk vind? Dan word je er ook ooit gek van, geloof me :3

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Fakkie schreef:
    (...)

ik wist niet eens dat er zo'n dag bestond:W

Is ook niet officieel,
    maar vandaag is Harry jarig, en JK Rowling ;D

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Genieten, jullie zijn allemaal zo butthurt :-)