• Zo ja, wanneer?

    Ik random toen hij begon, toen Voldemort de beschermende spreuken om Zweinstein verbrak, en toen Fred, Lupos en Tops doodgingen.


    ''Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all those who live without love.'' - Albus Dumbledore

    Toen Fred doodging,....
    En toen snape dood ging...

    en toen eht afgelopen was :'( Childhood officially over...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, sorry :')


    Not all those who wander are lost.

    Jaa :'D
    En toen begon ik te lachen toen mijn vriend vroeg of ik weende :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb ongeveer de hele film zitten huilen behalve toen Volders hem aanstelde toen lachte ik hem echt wel uit.
    maar het echte huilenhuilen kwam pas als de film afgelopen was zoals Escritura zegt childhood officially over...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tijdens de epiloog. Om wat Harry tegen zijn zoontje zei, daar werd ik tijdens het lezen van het boek ook emotioneel van. Maar ook omdat het nu echt voorbij is :'(


    I was an angel living in the garden of evil

    Escritura schreef:
    Toen Fred doodging,....
    En toen snape dood ging...

    en toen eht afgelopen was :'( Childhood officially over...


    MY CHILDHOOD WIL NEVER BE OVER! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD I love being a guy :Y)

    OT: Ikke niet. Behalve een keer bijna uit frustratie toen ze WEEEEEEER begonnen te klappen zonder reden. Ik wou mensen slaan met popcornbakken


    quidquid excusatio prandium pro

    Bijna, maar ik hield me liever in omdat mijn pa naast me zat en die ging mij dan uitlachen. :x


    Let the Night embrace you

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    MY CHILDHOOD WIL NEVER BE OVER! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD I love being a guy :Y)

    OT: Ikke niet. Behalve een keer bijna uit frustratie toen ze WEEEEEEER begonnen te klappen zonder reden. Ik wou mensen slaan met popcornbakken


    this is why I gave up on men....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik dacht wel dat ik moest huilen tijdens de speech van Neville. Als hij nog 1 minuut langer door was gegaan zou ik moeten huilen :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het einde (:


    Forever.

    Escritura schreef:
    (...)

    this is why I gave up on men....


    Hm. Volgens mij is t niet goed als meisjes spontaan lesbisch worden door jou O_O


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Hm. Volgens mij is t niet goed als meisjes spontaan lesbisch worden door jou O_O


    Nee... niet goed Alwin..

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 16:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Echt huilen niet. Maar er rolden wel een paar tranen over mijn wangen toen ik Fred de eerste keer zag liggen. En de eerste keer bij Sneep werden mijn ogen ook wel nat.

    Sodom schreef:
    Bijna, maar ik hield me liever in omdat mijn pa naast me zat en die ging mij dan uitlachen. :x


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Bijna, ik kreeg wel een brok in me keel bij de Awakening Statues scene, omdat de muziek zo krachtig was.
    Oh en bij de flashback waarbij Snape Harry's moeder in armen had toen ze stierf en Harry er als baby langs zat te huilen :c

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 16:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.