• Zo ja, wanneer?

Ik random toen hij begon, toen Voldemort de beschermende spreuken om Zweinstein verbrak, en toen Fred, Lupos en Tops doodgingen.

''Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all those who live without love.'' - Albus Dumbledore

Nee, maar voelde wel dat m'n traanklieren er zin in hadden.

No growth of the heart is ever a waste

Bijna, bij de scene van Snape en Lily. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Ja, ik ben met m'n band naar de cinema geweest en mijn beste vriend zat me uit te lachen....

Ik huilde toen snape stierf en ik de hele liefdeshistorie zag en begon weer te snikken toen alle doden met Harry meegingen naar voldie... eigenlijk de hele film door(nerd)

[ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 16:47 ]

I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

Jep, bij de scenes van Snape en Lily, bij de toespraak van Neville en gewoon toen je al die dode mensen en leerlingen zag liggen. Maar het meest bij het verhaal over hoe Snape Harry's beschermer was, dan vond ik echt mooi verfilmt!!

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

Jep
    best vaak :O
    ik zou niet weten wanneer mar zowiezo toen je Fred dood zag D:

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Shockwave schreef:
    Bijna, ik kreeg wel een brok in me keel bij de Awakening Statues scene, omdat de muziek zo krachtig was.
    Oh en bij de flashback waarbij Snape Harry's moeder in armen had toen ze stierf en Harry er als baby langs zat te huilen :c

JAA! ik ook :c
    en zeker bij de het zien van Fred, Lupos en Tops die daar zo levenloos lagen!
    Ook bij het gedeelte dat Neville zo'n held was! :3
    Gelukkig zaten er ook grappige dingen bij n.n
    zoals Ron bij de kamer van hoge nood! hahahahahaha, da was lachen (':
    en ook bij Neville die zich zo voelde omdat de dooddoeners niet langs hem konden en dan na een tijd wel, zn gezicht was geld waard!

Harmonia nectere passus.

ik voelde me hart wel breken toen iedereen ging huilen:(
    ik heb hem in amerika gezien
    en snape en harry's moeder en baby harry snifff niet echt ofcoursxde

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

1. In het begin met Dobby.
    2. Toen Sneep stierf.
    3. Met Sneep zijn herinneringen.
    4. Toen Harry officieel door had dat hij moest sterven.
    5. Toen Hermelien met hem mee wou gaan naar het Verboden Bos.
    6. Toen Belinda dood ging.
    7. Toen je het lijk van Fred, Tops en Lupos zag.
    8. Toen Voldemort verslagen was.
    9. Toen Harry zijn zoon over zijn naam vertelde.
    10. Toen de aftiteling kwam.

All was well.

ja >__<
    toen Fred, Lupin en Snape dood gingen..
    en toen hij zijn ouders, Sirius en Lupin zag in het bos.

ow en met die hersenpan... die herinneringen van Snape

[ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 17:33 ]

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Ja, bij snape´s flaschbackm zo sielig, zelfs toen ik hem voor de tweede keer keek woensdag was het nog erg.

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Bijna heb ik gehuild. Ik kreeg een brok in de keel toen ze de beschermende spreken uitspraken over Hogwarts, toen mcgonagall zei : 'mcgonagall may de boundaries protect us ' kreeg ik kippenvel. Ik liet toch wel een traan bij Snape en Fred en ook toen ik Lupin en Tops zag liggen ;p

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Nee, ik zat heel de tijd met een lach op mijn gezicht omdat ik die film zo geweldig vond c:

Frankly my dear, I don't give a damn.

Addiscombe schreef:
    Nee, sorry :')

comfort in c h a o s

Ik heb gehuild bij de trailer. (aa) En bij part 1, dus ik denk dat er zo ong. een tsunami in die bioscoopzaal ontstaat als de film klaar is.. fuck, dat klinkt zo definitief. Er komt hierna gewoon nooit meer een nieuwe HP-film.

It's time to be happy again.

Ja.

Define "good".