• Ik ben er gisteren geweest en ik zeg het je die film is
    AWESOME!
    het zeker je geld waard <33


    ik kan niet wachten tot part 2 uit komt :''3


    wie heeft hem nog meer gezien of gaat hem nog kijken? (krul)


    =

    Ik heb hem gezien ja! Ik vond hem heel erg leuk! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jup, gezien. Voor de eerste keer écht spannend!


    *insert philosophical cringe expression here*

    shame on me -facepalm.
    ik ga hem nog kijken, nog steeds geen tijd gehad ;$


    They fell in love, didn't they?

    Ik vond hem ook erg lachwekkend :'3


    =

    3D schreef:
    Ik heb hem gezien ja! Ik vond hem heel erg leuk! c:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik heb de WERELD PREMIERE gezien =D om 12 uur 's nachts, samen met een vriendin. dat was echt héél vet!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb 'm al twee x gezien en ik kan echt niet wachten om 'm nog eens te zien en om het vervolg te zien. :'D
    Het heeft zeer zeker mijn oude Harry Potter-verslaving weer naar boven gebracht.

    Ik vond hem ook echt goed! en spannend niet normaal.. ik durfde bijna niet adem te halen omdat ik dan dacht dat ik me weer dood zou schrikken :Y)


    Je moet worden wie je bent.

    15 juli komt deel 2 in de bios
    duurt vet lang >:[


    =

    Ik heb hem al gezien en hij is echt zo leuk. :3 & Ron was echt geweldig. :')


    wth.

    Ik heb hem gezien en hij was awesome! Kan niet wachten tot de zomervakantie...


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik heb hem gezien en hij was echt awesome en ik kan NIET wachten op de 2e :Y)

    Alleen in de tweede gaat Snape dood :'(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    neeeeee Snapiee! hij is zo geniaal ;O
    Ron was idd echt awesome x3

    vooral toen die die eene meneer was toen ze in het ministerie waren
    hij stuurde iemands vrouw bijna naar Azkaban x''3


    =

    Ik heb hem al gezien, ik vond hem wel heel leuk, maar ik vind het zo flauw dat ze er twee delen van hebben gemaakt. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb hem al gezien, ik vond hem wel heel leuk, maar ik vind het zo flauw dat ze er twee delen van hebben gemaakt. :x

    Ik vind het juist goed dat het twee delen zijn. Proberen ze eindelijk eens niet één boek in twee uur film te stoppen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.