• Zo ja, wanneer?

Ik random toen hij begon, toen Voldemort de beschermende spreuken om Zweinstein verbrak, en toen Fred, Lupos en Tops doodgingen.

''Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all those who live without love.'' - Albus Dumbledore

Toen Sneep doodging, toen ik Sirius zag. En die scene van Fred (cat)

-

C18 schreef:
    Nee, maar voelde wel dat m'n traanklieren er zin in hadden.

Haha dat had ik ook een beetje :Y)

Not all those who wander are lost.

Eigenlijk de hele film door heb ik zitten wenen, maar een echte huilbui kreeg ik tijdens 'The Battle', als Snape doodging & tijdens zijn herinneringen, als Tonks & Lupin & Fred daar zo lagen & natuurlijk op het einde :')

Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

Barcalonista schreef:
    Eigenlijk de hele film door heb ik zitten wenen, maar een echte huilbui kreeg ik tijdens 'The Battle', als Snape doodging & tijdens zijn herinneringen, als Tonks & Lupin & Fred daar zo lagen & natuurlijk op het einde :')
    zelfde min the battle :'D

Shoganai i ne~

De zelfde dingen zoals jouw :'D

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Ik heb heel hard gehuild om Snape, vooral toen hij doodging en toen hij Lily vasthield... Echt heel hard... Niet dat iemand het kon horen, maar ik had echt rode ogen toen ik wegging. :$

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik niet.

Maar ik vond het wel een mooie film. (:

Amai nog niet :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Nog niet gezien. (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

ik moest wel huilen!
    1 omdat het gwn helemaal het einde was en dat vind ik heel jammer maar ook toen sneep doodging! die herinneringen vond ik ook zo zielig!!
    en bij de toespraak van marcel moest ik ook bijna huilen!
    maar toen sneep doodging, toen moest ik echt huilen!
    k vind het echt heel jammer dat het nu is afgelopen!

[ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 14:45 ]

I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

Yep, op die flashback met Snape. En toen je zag wie er allemaal is gestorven.

ars moriendi

Nee, alleen bijna tijdens Snape's herinneringen.

Tortuga schreef:
    Yep, op die flashback met Snape. En toen je zag wie er allemaal is gestorven.

To infinity and beyond •

Aah ik ga dit topic niet lezen want ik ben nog niet geweest!!!
    Ik was op vakantie toen ie in de bios kwam en toen waren al mn vriendinnen en vrienden al geweest.
    Nu moet ik wachten op mn broertje maar die heeft huisarrest...

Het emotioneelste moment vond ik toen Ron over Fred heen boog en begon te huilen, maar zelf heb ik niet gehuid :]

Has no one told you she's not breathing?