• Ten eerste, bleude topic titel, I know. Maar dat moest er even uit. Ik wou het eerst schreeuwen, wat ik dus ook deed, maar dat ging niet zo lekker aangezien de hond en mijn moeder me aankeken alsof ik een holbewoner ben die stoned is. Ten tweede moet ik gewoon even kwijt dat ik het zwaar vervelend vind dat ik een nieuwe profielnaam wil, en alle leuke namen bezet zijn door mensen die (zo te zien) nooit meer/ eens in het millenium op Q zijn. Of door mensen die eens een acount hebben aangemaakt voor de 'heb' en er geen reet op doen?
    Frustrerend, want nu heb ik dus geen leuke nieuwe profiel naam.
    (N)
    Iemand miss een idee, alleen maar om me op te vrolijken? ;D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Moegoeboegoebuh als profielnaam nemen? :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Combineer je voor- en achternaam en neem die als profielnaam. Heb ik ook gedaan! ^^
    Neem de eerste drie letters van je achternaam en de eerste twee van je voornaam, en plak die aan elkaar. Heet je dus bijvoorbeeld Jantje Smit, wordt het Smija. XD

    Maybe Millenium?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ken je probleem ;D
    Ik wilde Hope, maar de user die hem heeft is al twee jaar niet online geweest...

    Ik heb mijn favoriete liedje genomen :3

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 16:25 ]


    Destroy what destroys you.

    welke wou je dan?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    @ Astarte
    Spears > de achternaam van mijn idool Britney Spears


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Escritura schreef:
    Moegoeboegoebuh als profielnaam nemen? :3


    Volgens mij mag je profielnaam maar 12 tekens hebben, dus dat haal ik niet met Moegoeboegoebuh! ;p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ahwww das echt kut XD ik heb dat nog nooit meegemaakt :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jaa heb ik ook meegemaakt met verschillende namen (Barbossa, Depp, Orange), maargoed, dan verzin je wat anders.

    Kun je anders geen liedje dat je helemaal geweldig vind van Britney als username nemen ofzo?


    ars moriendi

    Oh same problem here. Étoile, Tequila, YSL.. allemaal namen die ik héél graag wil en allemaal van mensen die nooit online zijn. -.-


    It's time to be happy again.

    Bij mij is er juist iemand die alle namen heeft genomen die ik wil en die is nog steeds hier! Het zijn echt precies alle namen! Op de letter nauwkeurig! Drie keer toe!

    Mayci schreef:
    Bij mij is er juist iemand die alle namen heeft genomen die ik wil en die is nog steeds hier! Het zijn echt precies alle namen! Op de letter nauwkeurig! Drie keer toe!

    Dat is pas pech hebben! Wie was het dan? :9~


    All was well.

    ThallieJJ schreef:
    (...)

    Volgens mij mag je profielnaam maar 12 tekens hebben, dus dat haal ik niet met Moegoeboegoebuh! ;p



    .. Moegoeboe? :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Dat is pas pech hebben! Wie was het dan? :9~

    't is Mithra ze heeft de namen Primrose en Katniss eens genomen. Dat waren de namen die ik wilde.