• Ik zoek een goed, mooi boek omdat ik gewoon erg toe ben aan rust. Ik wil een boek lezen wat je echt aangrijpt, waar je om kan huilen of gewoon een boek dat veel met je doet. Alleen niet echte fantasie boeken, hiermee bedoel ik bijvoorbeeld Harry Potter. Maar ik overweeg toch om twilight te lezen, omdat vele zeggen dat dit een goed boek is?

    Hebben jullie nog goede boeken voor mij?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 22:57 ]


    <3

    STUDIO schreef:
    Ik raad je aan om Huiver te lezen van Maggie Stiefvater. En daarna Fluister, het vervolg.
    Dat zijn erg leuke mooie boeken.


    Die lijken mij ook leuk om te lezen.


    Aan niets denken is ook denken.

    evermore (schrijver vergete)
    Vampire Academy (schrijver vergeten)

    ik ben niet zo goed met namen


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik zou Twilight net wel lezen!
    Euhm, boeken grijpen me niet snel aan, dus hier kan ik je echt niet mee helpen


    Ex astris, sciencia

    The Host van Stephenie Meyer. Kijk maar naar m'n topic; Meteen verslaafd en je weet waar ik het over heb. O.o


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Voor school heb ik 1000 Schitterende Zonnen gelezen van Khaled Housseini, dat was echt een heel mooi boek.
    De roman beschrijft het verhaal van de vijtienjarige Mariam die na de zelfmoord van haar moeder wordt uitgehuwelijkt aan de dertig jaar oudere schoenmaker Rasheed uit Kabul en in een gewelddadig huwelijk terecht komt. Later neemt hij ook Laila, die door een raketaanval haar beide ouders verloor en als wees achterbleef, tot zijn tweede vrouw in de hoop dat zij zijn droom kan waarmaken: hem een eigen zoon van vlees en bloed schenken. De tirannieke houding van hun man drijft de twee vrouwen dichter naar elkaar toe en na verloop van tijd ontstaat er tussen hen een onverbreekbare band


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    13 reasons why & de reeks over Gemma Doyle van Libba Bray (:
    edit: 13 reasons why is van jay asher. Het gaat over een meisje dat zelfmoord heeft gepleegd. Echt, ik wou niet stoppen met lezen!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 19:52 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Monkeyslut schreef:
    Voor school heb ik 1000 Schitterende Zonnen gelezen van Khaled Housseini, dat was echt een heel mooi boek.
    De roman beschrijft het verhaal van de vijtienjarige Mariam die na de zelfmoord van haar moeder wordt uitgehuwelijkt aan de dertig jaar oudere schoenmaker Rasheed uit Kabul en in een gewelddadig huwelijk terecht komt. Later neemt hij ook Laila, die door een raketaanval haar beide ouders verloor en als wees achterbleef, tot zijn tweede vrouw in de hoop dat zij zijn droom kan waarmaken: hem een eigen zoon van vlees en bloed schenken. De tirannieke houding van hun man drijft de twee vrouwen dichter naar elkaar toe en na verloop van tijd ontstaat er tussen hen een onverbreekbare band

    ^
    Deze is echt keigoed, ook al kreeg ik wel moordneigingen :] Maar gelukkig loste ook dat probleem zich op -angelface-


    No growth of the heart is ever a waste

    De Hongerspelen :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Straks doet het geen pijn meer. Auteur van het boek is Dirk Bracke.
    Het boek telt 172 Blz. En het onderwerp van het boek is 'misbruikt worden'.
    Misschien is dit wel een mooi boek om te lezen.:$


    I feel guilty after every bite I take.

    Je blijft - Anna Drijver,
    die is echt heel mooi


    Ivar Oosterloo.

    De reiziger serie - Diana Gabaldon.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Alleen op de wereld. Dat boek geep mij wel aan toen ik het aan het lezen was.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.