• Ik zoek een goed, mooi boek omdat ik gewoon erg toe ben aan rust. Ik wil een boek lezen wat je echt aangrijpt, waar je om kan huilen of gewoon een boek dat veel met je doet. Alleen niet echte fantasie boeken, hiermee bedoel ik bijvoorbeeld Harry Potter. Maar ik overweeg toch om twilight te lezen, omdat vele zeggen dat dit een goed boek is?

Hebben jullie nog goede boeken voor mij?

[ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 22:57 ]

<3

Eh .. Op dit moment zou ik het niet weten, sorry.

Uhm het is wel een soortvan fantasie maar The golden compass is wel een heel leuk boek :3
    en de boeken van Narnia :3

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Ik lees alleen maar fantasy. Maar in vond Fallen van Lauren Kate erg leuk.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Euhm, als je iets wil wat je aangrijpt, lees dan niet twiligt..
    Ik zou De stad der blinden van José Saramago lezen. Wij moesten dat lezen voor school, het is diepzinnig, doet je nadenken en het doet echt iets met je als je er verder over nadenkt. Een heel mooi boek, dat vond ik dan toch. Het is wel een iets zwaarder boek dan voorbeeld zoals Illuminati Fallen noemt. Het is een boek waar je toch een beetje bij moet nadenken. Maar alle boeken van Saramago zijn wel mooi.
    Ook Haruki Murakami schrijft goede boeken. Pakkend, maar wel goed. Als je voor een dieper boek wil gaan, met fantasie elementen, lees dan kafka op het strand. De andere zijn realistischer

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Goh, daar vraag je me wat. Vroeger las ik echt TE veel, maar nu bijna niet meer... Ik zou je "Haar naam was Sara" aanraden, denk ik.

Are you lost?

Ehmm Alles is weg greep mij heel erg aan (:
    Klik

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Never Let Me Go/Laat Me Nooit Alleen

As travars

Mijn Reis Met Jake van Morgan Matson :]

dream, dare, fly!

- De hemel begint bij je voeten
    - Mijn zoute zoen
    - het rattenjong

Ik heb bij alledrie gehuild , & ik huil niet vaak bij een boek. (:

I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

Ik raad je aan om Huiver te lezen van Maggie Stiefvater. En daarna Fluister, het vervolg.
    Dat zijn erg leuke mooie boeken.

Winter is coming.

Crusher schreef:
    Goh, daar vraag je me wat. Vroeger las ik echt TE veel, maar nu bijna niet meer... Ik zou je "Haar naam was Sara" aanraden, denk ik.

ja, die heeft mij echt aangegrepen! mooi boek.

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Sowieso zou ik inderdaad Twilight overwegen. Ook heb je nog de schrijfster Helen Vreeswijk. Die schrijft waargebeurde verhalen die gaan over Bijv. Eerwraak, Over verkrachtingen, Ontvoeringen, Stalkers etc.

Just like the clouds, my eyes will do the same If you walk away, everyday it'll rain

Ehm.. tsja. Ik heb op vakantie een mooi boek gelezen, maar ik weet niet of je zin hebt in een boek van 850 pagina's over een meisje in India rond 1930 die wordt uitgehuwelijkt? Haha. Eh, 'Haar naam was Sarah' is ook een leuk boek, lees je echt heel makkelijk.

It's time to be happy again.

Evermore
    Blauwe Maan
    Schaduwland

Alle drie van: Alyson Noël..
    Het is een serie en ik vond het echt hele mooie en goede boeken

What's so bad about being different?

Ik wil ook een goed boek ;3

Aan niets denken is ook denken.