• Plaats ze hier!

    Wij waren eens op vakantie en toen gingen we tanken. Ik moest naar de wc en mam ging mee, toen ik terugkwam en naar het winkeltje liep om nog iets te kopen om te eten, stond er zo'n hele groep buitenlanders (polen ofzo?) in dat winkeltje. Eentje tikte me aan en wees naar mijn schoenen, bleek dat er een hele sliert wcpapier aan mijn schoen hing -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lolol dat faalt.

    Ik gleed uit over een banaan en toen sleurde ik me vriendin mee buwhaha


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    pff, haha ik ging een keer met een vriendin naar de deirentuin met de bus, wij waren gezellig aan het kletsen en aan het lachen. bleek dat we al lang bij de eindhalte waren haha xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik viel van de trap op mijn eerste school dag en gleed uit :'|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omfg, ook een keer: was ik aan het zwemmen, doet iemand mijn zwem bh los. Vraagt de badmeester of 'ie hem dicht moet doen. o.o

    En... een vriend van me geeft me altijd naampjes, en ik hem dus ook. Ik had toen rood haar dus hij noemde me spaghetti saus. Zegt ie: "spaghetti saus is lekker." Ik: "dus je vindt me lekker?" Hij: "nee, ik hou van eten." x'D Gewoon eerder droog dan een schaam moment, maar het voelde wel een beetje als een blunder. Haha.

    Ook nog een schaam moment, weer met die vriend. Zit ik bij mijn moeder thuis, vraagt ze aan hem: "zeg, je lijkt helemaal niet op je ouders en op je zus. Is je moeder vreemdgegaan ergens voordat ze zwanger werd van jou?" En ze meende het! Omfg, ik schaamde me kapot >< Ook toen ze tegen weer een andere vriend van me zei dat ik bang ben voor klamboes, terwijl ik daar zelf helemaal niks van weet. o.o


    Numbers.

    Held schreef:
    ik heb er zoveel. Maar kan er geen meer even bedenken.(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    *Toen ik zei dat de Alpen in Amerika lagen :'D
    *En op reis. Ik had mijn bikini langs achter dicht gedaan om te zwemmen en toen ik er weer uit kwam en me bukte om een handdoek te nemen, sprong het slotje weer open. Heel erg leuk als er kleine jongetjes naast je zitten staren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vergiste me van kleedkamer (cat)


    Olive

    mweh, ik had er net nog 1 in me hoofd.. en opeens is die weg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tulsa schreef:
    Ik vergiste me van kleedkamer (cat)


    Haha, ja. Zo liep ik op de atletiek eens de kleedkamer van KV Mechelen binnen, waar mijn klastitularis trainer is. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ohoh, opeens komt er één naar boven.
    We waren in Turkije en ik moest zo nodig naar de w.c. dat ik gewoon blindeling ergens binnen liep, eerst stond er niets of niemand dus ik wist niet zeker wat voor w.c. het was. Toen ik klaar was liep ik de w.c. uit en recht voor me stond een (damn hot) jongen van mijn leeftijd. Ik begroette hem met een rood kop, en of het al niet beschamend genoeg was zei hij dat ik mijn handen moest wassen. -.-' Ik kan niet geloven dat ik dat heb vergeten. :'D

    De w.c's zijn echt super schoon daar. :')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    OffTheRecord schreef:
    Auwtch :)
    Bij mij was dat -denk ik- toen ik als klein kindje een wildvreemde vrouw knuffelde omdat ik dacht dat ze mijn moeder was.
    Ik was zo slim om alleen naar haar jas te kijken en ze had per toeval dezelfde jas aan als mijn moeder :)


    Dat heb ik ook gehad precies hetzelfde


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik had net koffie gehaald in de Starbucks - ijskoffie, - en toen struikelde ik, en gooide me koffie over een jongen heen. ik werd rooood! maar ik heb nu wel zn nummer en hij vond het gelukkig niet zo super erg (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Niet echt een schaammoment, maar wel een hele dikke faal:
    Ik liep net met wat spullen in m'n armen de kamer in, waardoor ik het licht niet aan kan doen. Ik heb net m'n kamer opgeruimd, dus ik dacht, ik kan gewoon doorlopen. Flikker ik opeens op de vloer. Dus ik deed zo het licht aan, wat bleek; mijn prullenbak stond nog midden in m'n kamer en daar was ik in gaan staan en dus omgevallen xD Was wel even geschrokken, want ik had m'n laptop vast. Maar die doet het nog :D

    Op mijn achttiende verjaardag was ik in een discotheek en ik was best wel eh.. vol. En we waren heel stom aan het dansen en toen gleed ik uit. :'D Dat was schaammoment nummer één. Bleek dat mijn knieschijf uit de kom was, dat deed dus heel erg zeer en ik begon te huilen, terwijl er een heleboel mensen naar me keken. Die vonden het natuurlijk helemaal grappig haha. Dat was dus ook een schaammoment. Achteraf. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    SchoenVeter schreef:
    ach, zovaak
    een keer in groep 6 geloof ik (heeeeeeeeel lang geleden) liepen we terug naar school, we kwamen net terug van de bieb
    en ik was tegen iemand aan het praten die achter me liep en keek dus niet voor me, knal ik bijna tegen een paaltje wat midden op het pleintje stond
    die is later ook weggehaald xD

    Kan erger ik liep een keer tegen een betonnen paal aan van 1 m :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor