• Plaats ze hier!

    Wij waren eens op vakantie en toen gingen we tanken. Ik moest naar de wc en mam ging mee, toen ik terugkwam en naar het winkeltje liep om nog iets te kopen om te eten, stond er zo'n hele groep buitenlanders (polen ofzo?) in dat winkeltje. Eentje tikte me aan en wees naar mijn schoenen, bleek dat er een hele sliert wcpapier aan mijn schoen hing -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha, teveel om op te noemen.

    Zo stond ik een keer op een warme zomerdag met een vriendin midden op de weg, ik was zo uitgeput dat ik even ergens op moest steunen. Ik kijk om me heen, staat er zo ineens een paaltje dat er nog nooit eerder gestaan heeft. Dus wat doe ik? Ik loop er heen, ga er tegen aan leunen en val vervolgens op de grond. Er stond op de een of andere manier helemaal geen paaltje. x']


    Numbers.

    Ik heb er eigenlijk teveel om optenoemen maar zoals mijn ma zegt. ik kan niet rechtlopen of op een vlak plat ondergrond want dan struikel ik meestal. vraag maar aan Heartygirl op q


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik nam al eens de verkeerde bus lol, ik schaamde me kapot.


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    Ik nam al eens de verkeerde bus lol, ik schaamde me kapot.

    Ik ook, ik en mijn vriendin bleven zitten tot de eindhalte -midden op een drukke baan- en hadden toen pas door dat we op de verkeerde zaten.
    Toen mochten we de mamie bellen. Schaamtelijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    Lovefaker schreef:
    Ik nam al eens de verkeerde bus lol, ik schaamde me kapot.
    komt bekend voor :]


    Shoganai i ne~

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik ook, ik en mijn vriendin bleven zitten tot de eindhalte -midden op een drukke baan- en hadden toen pas door dat we op de verkeerde zaten.
    Toen mochten we de mamie bellen. Schaamtelijk.

    Hahaha, bij mij was het tijdens het laatste examen haha. Ik kwam aan op school toen het examen al gedaan was. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    (...)
    Hahaha, bij mij was het tijdens het laatste examen haha. Ik kwam aan op school toen het examen al gedaan was. :x

    Onee, haha.
    Wij zaten vast op een drukke baan vol hoerenkotjes, hahaha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Ik maak zo veel bloopers mee =p
    Om een voorbeeld te geven: ik loop regelrecht tegen een rode horizontale paal ter hoogte van mijn neus :')
    PFF
    SHARON :'DDDDDDD
    Horizontaal nog wel!


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    (...)PFF
    SHARON :'DDDDDDD
    Horizontaal nog wel!

    En hij was rood :CCCC
    Maar mijn -nog kleiner dan mij- vriendin liep voor me, wild te babbelen en ik had haar er niet zien onder kruipen en ik was zo aandachtig aan het luisteren dat ik er recht tegen knalde ;x
    Die stomme eerstejaars lachten me uit ;x
    Achja ik had zelf ook de slappe lach
    :$


    Has no one told you she's not breathing?

    Ehh, zoveeel! De ene die me nog goed bijstaat is toen ik vastzat in een trein, haha.
    We waren vergeten dat we over moesten stappen, en dat was het eindstation blijkbaar. Iedereen ging weg, behalve een vriendin en ik. De lichten gingen ineens uit, waarop die vriendin zegt; "dat is vast stroombesparing, gebeurt wel vaker". Nee dus, iedereen was weg en wij zaten opgesloten. Ergste was nog dat we op weg waren naar iets van het werk en dus mijn baas mochten uitleggen waarom we zo laat waren, hahaha.

    Of eens bij duits, toen ik een zin moest vertalen. Iemand fluisterde me in dat het zuipen was, maar Susan verstond weer iets anders. Waardoor ik zei: "je moet het paard zuigen". Was ook nogal dom. Maar ik ben degene die het hardste lacht om mijn domme blunders, haha. (bloos)

    ach, zovaak
    een keer in groep 6 geloof ik (heeeeeeeeel lang geleden) liepen we terug naar school, we kwamen net terug van de bieb
    en ik was tegen iemand aan het praten die achter me liep en keek dus niet voor me, knal ik bijna tegen een paaltje wat midden op het pleintje stond
    die is later ook weggehaald xD

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 15:32 ]

    Dursley schreef:
    Ehh, zoveeel! De ene die me nog goed bijstaat is toen ik vastzat in een trein, haha.
    We waren vergeten dat we over moesten stappen, en dat was het eindstation blijkbaar. Iedereen ging weg, behalve een vriendin en ik. De lichten gingen ineens uit, waarop die vriendin zegt; "dat is vast stroombesparing, gebeurt wel vaker". Nee dus, iedereen was weg en wij zaten opgesloten. Ergste was nog dat we op weg waren naar iets van het werk en dus mijn baas mochten uitleggen waarom we zo laat waren, hahaha.

    Of eens bij duits, toen ik een zin moest vertalen. Iemand fluisterde me in dat het zuipen was, maar Susan verstond weer iets anders. Waardoor ik zei: "je moet het paard zuigen". Was ook nogal dom. Maar ik ben degene die het hardste lacht om mijn domme blunders, haha. (bloos)


    hahaha, je moet het paard zuigen xD

    Teveel om op te noemen, you just don't wanna know... :']

    1. Ik ging zwemmen in een GROOT meer. Ik ging onder water en mijn topje bleef haken.. En toen ging mijn strikje eruit, dus toen had ik geen topje meer aan. Ik kon 'm nérgens vinden, totdat een jongen van ongeveer 15 'm vast hield.. Toen moest ik 'm OOK nog gaan vragen.. zwemmend..

    2. Ik moest een x staan in de bus, na een meeting in Eindhoven. Want de bus zat vol. Ik was aant smssen, en hield me nergens aan vast.. Totdat ik opeens omviel in de bus.

    3. Een keer op een feestje, was ik echt te moe. Dus ik liep naar de woonkamer, en ik moest twijfelen of ik nu door de deur, of een open ruimte langs de deur zou gaan. Ik zocht de deur niet open te doen, dus ik liep door de open ruimte heen.. Het bleek een raam te zijn >.<

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 17:42 ]

    Ik viel de winkel in, maar ik deed me echt pijn en iedereen lachen
    En ik ben gewoon zo onhandig dat ik me vaak schaam


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one