• Plaats ze hier!

    Wij waren eens op vakantie en toen gingen we tanken. Ik moest naar de wc en mam ging mee, toen ik terugkwam en naar het winkeltje liep om nog iets te kopen om te eten, stond er zo'n hele groep buitenlanders (polen ofzo?) in dat winkeltje. Eentje tikte me aan en wees naar mijn schoenen, bleek dat er een hele sliert wcpapier aan mijn schoen hing -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Volgens mij heb ik die niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    shame on you, haha.
    Ik kan op dit moment niets herinneren. ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik heb er zoveel. Maar kan er geen meer even bedenken.(cat)


    Ivar Oosterloo.

    Auwtch :)
    Bij mij was dat -denk ik- toen ik als klein kindje een wildvreemde vrouw knuffelde omdat ik dacht dat ze mijn moeder was.
    Ik was zo slim om alleen naar haar jas te kijken en ze had per toeval dezelfde jas aan als mijn moeder :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn schaammoment...
    Toen mensen in Engeland dachten dat ik Iers was doordat in de zomer mijn haar merkwaardig snel rood kleurt (door de zon) en doordat ik wel redelijk Engels praat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Toen ik naar een open dag voor de universiteit Leiden was met een vriendin. Zij ging in een winkel make up kopen en ik liep alvast naar buiten en ging daar ijsberen. Toen zag ik haar de andere kant op lopen dus ik ren achter haar aan. Blijkt het iemand anders te zijn. Dan hoor ik opeens van achter me mijn naam roepen, is het die vriendin van me die net pas de winkel uit komt xD

    Op diezelfde dag ben ik ook terwijl ik met haar praatte terwijl we wegliepen uit een van de collegezalen waar net een demonstratie was gehouden bijna over een stoel gestruikeld, waarna ik achteromkeek en zei dat ik onhandig was en keihard tegen een betonnen pilaar opliep.

    Blijft de dag met de meeste fails :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ik viel me eerste schooldag van de trap :Y)


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    ik viel me eerste schooldag van de trap :Y)


    oeh, shame :C

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 14:22 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Die had ik op vakantie.
    Iemand die ik die avond had ontmoet, deed... iets... In de disco op de camping. Waar nog een heleboel kleine kinderen waren.


    Food.

    Hmmm...
    Vorige week waren we op vakantie in Duitsland. En er waren best veel Belgen. Toen we 's avonds gedaan hadden met eten, passeerden we een andere zaal met nog meer tafels en daar zat een jonge gast alleen te eten. Mijn mama zegt doodleuk en veel veel te luid:'Ocharme die zit daar zo helemaal alleen. Xiana, waarom ga je er niet bij gaan zitten. Dat is toch geene misse jongen? Als ik een zoon had dan wou ik dat hij erop leek.' Ik keek resoluut de andere kant op en liep zo snel mogelijk weg. Ik schaamde me zooooo hard. En hij was een Belg en had dus alles verstaan. Gelukkig heb ik hem daarna maar één keer meer gezien. Pff..


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik was bij mijn vriendje en moest naar de WC. Dus toen liep ik naar de WC en keek door de deur heen (ze hebben een wazige glazen deur). Ik dacht dat ik niemand zag, het licht was uit en de deur stond een klein stukje open. Dus ik opende de deur en lag zijn broer in bad! Je zag alles! Haha. Ik heb snel sorry gezegd en ben teruggerend.


    Rainbows on my staircase ~

    BeSlytherin schreef:
    ik viel me eerste schooldag van de trap :Y)


    Fack maat, ik ook! :9~:9~:9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BeSlytherin schreef:
    ik viel me eerste schooldag van de trap :Y)


    Ik knalde tegen een deur :Y)


    Owl you need is love.

    ehm..
    Ik praatte tegen de turkse politie nederlands..
    onee dat is niet echt een schaammoment..

    Ik viel van de fiets af voor mn crush..

    Ik maak zo veel bloopers mee =p
    Om een voorbeeld te geven: ik loop regelrecht tegen een rode horizontale paal ter hoogte van mijn neus :')


    Has no one told you she's not breathing?