• Plaats ze hier!

    Wij waren eens op vakantie en toen gingen we tanken. Ik moest naar de wc en mam ging mee, toen ik terugkwam en naar het winkeltje liep om nog iets te kopen om te eten, stond er zo'n hele groep buitenlanders (polen ofzo?) in dat winkeltje. Eentje tikte me aan en wees naar mijn schoenen, bleek dat er een hele sliert wcpapier aan mijn schoen hing -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Geen idee, ik schaam me niet zo snel (cat)


    -

    Ik liep ooit na de basket training de kleedkamer in er was niemand dus trek ik mijn basket kleren uit en sta daar dus alleen maar in mijn ondergoed. Loop ik alvast de douche in om het water al warm te laten worden. Loop ik tegen een jongen van het mannelijke team op die alleen maar een handoek aanheeft. hij schrok zich kapot toen ie zag dat ik alleen maar ondergoed aan had en laat dan ook nog eens zijn handdoek vallen.:$:$:$:$:$

    eigelijk was het zijn blunder want hij was in de verkeerde badkamer, maar toch. Nou iedere keer als hij me ziet vraagt Hij of ik dezelfde 'lingerie' aanheb als toen in de douche.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 22:51 ]


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.