• deze topic moet weg

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:28 ]

    al dat morele geleuter over praten, er is duidelijk maar één goede oplossing:

    STOP HAAR IN SAW

    of verdrink haar, dat is ook grappig en effectiefxD

    Captain schreef:
    (...)
    Vind je het erg als ik vraag waarom? :$


    sorry, daar praat ik liever niet over:$:$:$

    Misschien moet je eerst eens even proberen de goede kanten in je stiefmoeder te zien? Wie zegt dat zij je vader effectief beïnvloed? Het kan ook zijn dat jij veranderd bent omdat je jezelf afstoot omdat je vaders nieuwe vriendin niet moet. Ik weet dat het moeilijk is als er iemand nieuws in je leven komt. Maar weet dat je vader haar graag ziet en dat haar regels ook wat de zijne worden. Nu ben jij gewend om veel te mogen, maar misschien ziet je vader in dat dat helemaal niet zo goed is en wil hij weer wat meer controle over je.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Misschien moet je eerst eens even proberen de goede kanten in je stiefmoeder te zien? Wie zegt dat zij je vader effectief beïnvloed? Het kan ook zijn dat jij veranderd bent omdat je jezelf afstoot omdat je vaders nieuwe vriendin niet moet. Ik weet dat het moeilijk is als er iemand nieuws in je leven komt. Maar weet dat je vader haar graag ziet en dat haar regels ook wat de zijne worden. Nu ben jij gewend om veel te mogen, maar misschien ziet je vader in dat dat helemaal niet zo goed is en wil hij weer wat meer controle over je.


    _O_


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Aguamenti schreef:
    Wat *** wijs :']
    Ik zou ff met je vader goed praten.Als hij niet luistert gewoon door blijven zeuren.
    Btw kan je anders niet naar de moeder?


    Food.

    Tranquillity schreef:
    Misschien moet je eerst eens even proberen de goede kanten in je stiefmoeder te zien? Wie zegt dat zij je vader effectief beïnvloed? Het kan ook zijn dat jij veranderd bent omdat je jezelf afstoot omdat je vaders nieuwe vriendin niet moet. Ik weet dat het moeilijk is als er iemand nieuws in je leven komt. Maar weet dat je vader haar graag ziet en dat haar regels ook wat de zijne worden. Nu ben jij gewend om veel te mogen, maar misschien ziet je vader in dat dat helemaal niet zo goed is en wil hij weer wat meer controle over je.


    Hier ben ik het mee eens :Y)

    Verder vind ik het eigenlijk niet zo goed voorbeeld, aangezien het gaat om een truitje (waar je zelf ook nog geld voor had maar dat je er niet aan wilde uitgeven)

    Waarom mag je niet met sommige vriendinnen omgaan?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben toch blij dat mijn ouders nog altijd bij mekaar zijn. x]

    ivon2424 schreef:
    (...)

    sorry, daar praat ik liever niet over:$:$:$

    No problem. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Even serieus mensen, WHO CARES about spelfouten als je over een probleem leest? Iemand vraagt je om hulp en ipv feitelijk te helpen ga je haar beginpost maar eventjes verbeteren.
    Lekker vriendelijk. :')

    En ik zou echt niet weten wat je moet doen. Kan je niet met iemand praten die je goed kent? Een mentor of een ander familielid?

    Hehe! Eindelijk iemand met dezelfde gedachte als ik. Dank u.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!