• Ik las net een tweet van iemand die zei dat hij overleden was en toen vond ik dit op internet.

    Als het echt is vind ik het raar. Eerst die gek die zoveel mensen vermoord in Noorwegen, dan Amy Winehouse en nu hem...:(

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 17:48 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik geloof het niet ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Ik geloof het niet ;p


    Destroy what destroys you.

    Delirious schreef:
    Ik geloof het niet ;p


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Fake, je kan niet op de andere opties boven klikken wat wil zeggen dat ze de site willen faken en gekopieerd hebben.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dulcetly schreef:
    Fake, je kan niet op de andere opties boven klikken wat wil zeggen dat ze de site willen faken en gekopieerd hebben.


    Ooh.. sorry.:$


    There is nothing more badass than being yourself

    No, he's not dead.


    Where there is a sea there are pirates...

    DIT IS NIET WAAR!
    Je kan erachter komen door: bij Google nieuws te zoeken en dan vind je wss ook niks. -.-' of kijk op nieuwssites dan vind je ook niks en als laatste optie de TV... Als er echt zoiets was dan hadden we het allang gehoord.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Delirious schreef:
    Ik geloof het niet ;p

    Stiekem had hij een crush op Amy Whinehouse en is hij achter haar aan gegaan, no offence.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Delirious schreef:
    Ik geloof het niet ;p


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gisteren was er ook al een vals bericht over Andy Sixx die zogenaamd dood zou zijn. Je moet dat soort dingen gewoon niet geloven tot je een écht betrouwbare bron hebt gevonden. Het liefst zelfs meerdere. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En lol, je moet eens helemaal onder aan de pagina naar het grijze vakje kijken; "FAKE... THIS STORY IS 100% FAKE!" x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lees dat grijze vakje onderaan (:


    When you love someone and they break your haert don't give up on love have faith restart !

    het is niet waar :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    YAY! EEN TROLL!

    We hebben een trend gestart :Y)


    quidquid excusatio prandium pro