• deze topic moet weg

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 23:28 ]

ivon2424 schreef:
    (...)

ja en daar gaat het juist om!
    jij klaagt over mijn fouten en doet zelf precies 't zelfde;)

Faal, 'niet' moest 'leuk' zijn. Ik weet dat het 'Ten tweede' moet zijn en niet 'Allertweedst' maar dat is gewoon iets wat ik zelf heb bedacht. :'D
    Maar terug naar het topic. Dear, het leven is hard. Daddy need some love to, ik weet hoe het is éen van je ouders te moeten delen, die opeens drastisch veranderen, maar zo is het leven. Klaar. En dat je vader dat ding niet zomaar wou/wilde/'wauw' kopen, is héel normaal. Er zijn zat meisjes die niet eens zak- en/of kleedgeld krijgen, die álles zelf moeten betalen van een bijbaantje.

Let it come and let it be

Captain schreef:
    Even serieus mensen, WHO CARES about spelfouten als je over een probleem leest? Iemand vraagt je om hulp en ipv feitelijk te helpen ga je haar beginpost maar eventjes verbeteren.
    Lekker vriendelijk. :')

En ik zou echt niet weten wat je moet doen. Kan je niet met iemand praten die je goed kent? Een mentor of een ander familielid?

bedankt;)
    IEMAND die het begrijpt!_O_
    ik kan wel met vriendinnen praten,
    maar ik denk dat ze mijn vader dan echt op een andere manier gaan bekijken en dat wil ik dan ook weer niet :$

Square schreef:
    Misschien kun je eens proberen er met je vader over te praten? (:

bedankt voor je reactie, zal ik proberen;) maar ben bang dat hij gewoon zegt dat ik me aan stel!

ivon2424 schreef:
    (...)

bedankt voor je reactie, zal ik proberen;) maar ben bang dat hij gewoon zegt dat ik me aan stel!

Blijven zeuren. Gewoon dat tie daarlijk je probleem uit je hoofd kent :'}

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Aguamenti schreef:
    (...)
    Blijven zeuren. Gewoon dat tie daarlijk je probleem uit je hoofd kent :'}

bedankt voor je reactie!
    haha, ik zal het proberen

[ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 22:53 ]

Ze vraagt om advies, niet om een spellingscontrole. :/

Ik zelf hier zelf geen ervaring mee, maar oké. Ik zou proberen er met je vader over te praten. Dat je vind dat hij veranderd is sinds hij met haar is en waarom je wat vind. Noem wat voorbeelden op, blijf rustig en luister ook naar hem. Wie weet kom je dan al een heel eind :')

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

het zelfde als de reactie's hier boven aleen min spelfoutendingen ^^

Shoganai i ne~

Soundeffect schreef:
    Ze vraagt om advies, niet om een spellingscontrole. :/

Ik zelf hier zelf geen ervaring mee, maar oké. Ik zou proberen er met je vader over te praten. Dat je vind dat hij veranderd is sinds hij met haar is en waarom je wat vind. Noem wat voorbeelden op, blijf rustig en luister ook naar hem. Wie weet kom je dan al een heel eind :')

bedankt voor je reactie;)
    ga er aan werken!

Aguamenti schreef:
    Wat *** wijs :']
    Ik zou ff met je vader goed praten.Als hij niet luistert gewoon door blijven zeuren.
    Btw kan je anders niet naar de moeder?

ik weet niet zeker of je dit bedoelt, maar ik kan niet bij mijn moeder terecht!

bedankt voor je reactie(Y)

[ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 22:59 ]

CountMeIn schreef:
    (...)
    Faal, 'niet' moest 'leuk' zijn. Ik weet dat het 'Ten tweede' moet zijn en niet 'Allertweedst' maar dat is gewoon iets wat ik zelf heb bedacht. :'D
    Maar terug naar het topic. Dear, het leven is hard. Daddy need some love to, ik weet hoe het is éen van je ouders te moeten delen, die opeens drastisch veranderen, maar zo is het leven. Klaar. En dat je vader dat ding niet zomaar wou/wilde/'wauw' kopen, is héel normaal. Er zijn zat meisjes die niet eens zak- en/of kleedgeld krijgen, die álles zelf moeten betalen van een bijbaantje.

waarom moest 'niet' 'leuk' zijn?
    'niet' moest gewoon 'niet zijn' hoor;)

ivon2424 schreef:
    (...)

ik weet niet zeker of je dit bedoelt, maar ik kan niet bij mijn moeder terecht!

bedankt voor je reactie(Y)

Vind je het erg als ik vraag waarom? :$

Where there is a sea there are pirates...

ivon2424 schreef:
    (...)

waarom moest 'niet' 'leuk' zijn?
    'niet' moest gewoon 'niet zijn' hoor;)

Maar ik 'wauw' zeggen 'Ik vind het leuk klinken' maar ik typte 'Ik vind het niet klinken'

Let it come and let it be

OK, hou nu maar op. Jullie gaan offtopic. :s

Where there is a sea there are pirates...

Mocht mij zoiets overkomen, kon m'n pa me m'n reet roesten, om het vriendelijk te zeggen :]
    Ik kan heel slecht tegen zulke streken. Maar dan ook echt heel slecht. Ik zou zeggen: 'M'n beste, ik ben blij dat je de liefde van je leven hebt gevonden en daardoor niet meer fatsoenlijk kunnen nadenken zal er wel allemaal bij horen & shit, maar denk dat een volwassen man z'n kop toch wel een beetje bij de feiten moet houden.'

No growth of the heart is ever a waste

hm, van zo'n type ben ik weggelopen.

ik raad je nu niet aan om hetzelfde te doen, maar praat eerst met je vader erover of met je moeder ofzow.

en fack man, wat maken spellingsfouten nou uit? :'D

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.