• OK, ik weet niet of jullie dit al gezien hebben op Youtube, maar ik kwam er net achter en ik vond het serieus HI-LARIOUS.
    Wat vinden jullie ervan? (lol)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    :'D dat van zn broer is awesome.

    Hagrid and Dumbledore?! :')
    -out-
    Ik zie het al helemaal voor me en het is zó fout :)

    Het kan aan mij liggen, maar toen ze die foto's van Drarry lieten zien, dacht ik héél even dat hij een trauma had :')
    Hij ziet waarschijnlijk Dan voor zich inplaats van Harry, wat best logisch is :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    HAHAHA, genius! I love this <3
    En omg, Hagrid en Dumbledore? Dat is gewoon... omygaawd D:
    Maar ik vind Tom zó sexy in dit clipje en hij is zo mega awesome fkajfkejafeklwajfkajfa :9~
    Zijn reactie over Drarry, HEERLIJK <3
    En zijn broer, mwhaha, lol :3
    Die vent die 'm wou adopteren is wel eng trouwens :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahaha die reacties van hem over dat hele Drarry. ^^
    Alleen zijn al die onderwerpen waarover gesproken wordt in elk interview hetzelfde zowat. Dat van dat adopteren heb ik al meerdere keren gehoord!
    Maar dat met zijn broer was wel geniaal! :'D


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Haha, geweldig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zucht, doe mij dit nooit meer aan aub, ik kwam niet meer bij van het lachen :P


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    hahah geniaal :]


    Shoganai i ne~

    ik lig helemaal dubbel!
    zijn reacties ook, prachtig.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Haha dat gedeelte met zijn broer is echt geweldig!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 23:22 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    HAHAHA ik ging kapot bij dat drarry-stukje. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Phahahaha! Ik ga hier helemaal kapot. xD
    Dat drarry-stukje. xD


    Take me to wonderland

    Hahaha, ik ken 'm, zooo geniaal : D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Barcalonista schreef:
    Zucht, doe mij dit nooit meer aan aub, ik kwam niet meer bij van het lachen :P


    (Be)lieve in (you)rself

    hehehhe ;3, dat was grappig :Y). Je zou maar zo'n broer hebben :Y). Vet zielig dat hij het ook nog zwaar genant vond (nerd)!


    Wie du mir, so ich dir.

    OH MIJN GOD sinds ik een draco malfoy story heb gelezen ben ik helemaal verliefd op Draco, waarom moet Tom nou zoveel op hem lijken -.- Gelukkig is zijn haar straks weer zijn oude kleur en herken ik niet zoveel Draco meer in hem :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...