Barbiedoll schreef:
Oké. Ik ben belieber, maar ik vind dat z'n uithalen niet geheel zuiver zijn.
Toch vind ik zijn lagere stem wel echt mooi. Maar doordat de muziek hard staat en het geluid waarmee het is opgenomen,niet heel erg optimaal is, kun je niet heel goed beoordelen.
Oh en ik vind dat geel hem leuk staat. ;$
Barbiedoll schreef:
Oké. Ik ben belieber, maar ik vind dat z'n uithalen niet geheel zuiver zijn.
Toch vind ik zijn lagere stem wel echt mooi. Maar doordat de muziek hard staat en het geluid waarmee het is opgenomen,niet heel erg optimaal is, kun je niet heel goed beoordelen.
Oh en ik vind dat geel hem leuk staat. ;$
Edit: WAUW DIE LAATSTE UITHAAAAAL. <3
Ik vind ook dat geel hem leuk staat.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
Niet geluisterd, maar als ze een lage stem heeft zou ik zeggen dat ze de baard in de keel heeft. Helaas is ze een meisje, en die krijgen dat niet. Misschien is ze ziek
Alwinasaurus schreef:
Niet geluisterd, maar als ze een lage stem heeft zou ik zeggen dat ze de baard in de keel heeft. Helaas is ze een meisje, en die krijgen dat niet. Misschien is ze ziek
Alwinasaurus schreef:
1.Hij heeft een gliitermic omdat die van Selena is.
2.geel staat hem geweldig.
3.Zijn stem word lager omdat hij volwassene word en het is mooi.
4.hij verrast gewoon zijn meisje niets ergs aan.
Barbiedoll schreef:
HAHAH. Na die ''knuffel'' (je kunt het niet eens echt een knuffel noemen, maar oké) liepen ze beiden zonder elkaar een blik waardig te geven, door xd.
Je kon het wel een knuffel noemen hoor. Ze hielden elkaar wel lang vast.
En ja het is nogal ongemakkelijk als er 3000 meisjes staan te kijken.