• mensen fan van iets of iemand zijn, en dan beweren een grotere fan te zijn. Als het nou een grote artiest is vind ik het best, maar iemand die totaal onbekend is niet. Want dan denk ik van: Ik ben de enige, yay. Maar dan komt er zo'n stom kind aan.
    Ik ben fan van iemand waar echt niemand anders fan van is komt iemand aan met allemaal foto's, toen werd ik pissig.
    Dat is heel dom, ik weet het, echt een slecht karaktereigenschap.

    Pfft en dat kind maar zwijmelen over hoe leuk hij wel niet is en hoevaak ze hem wel niet heeft ontmoet, damn you kid.

    Hebben jullie ook karaktereigenschappen waar jullie niet blij mee zijn? zoals dit?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 22:30 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb precies hetzelfde


    Today will be Girl's Day party with you~

    Jah, ik wordt heel snel jaloers, ben heel aanhankelijk, en als ik in een slechte bui ben (zoals nu) werk ik dat uit op iedereen die me niet aanstaat. wow ik suck :'D

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 22:27 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, precies hetzelfde.
    En ik irriteer me heel snel aan irritante geluiden die mijn zusje maakt.
    Maar dan meestal alleen mijn zusje, van anderemensen kan ik het veel beter verdragen.


    Food.

    Ik ga mijn slechte karaktereigenschappen hier niet neerpleuren hoor, haha ;d


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, ik heb een erg kort lontje :] Heb weinig geduld, ben slordig, een onverbeterlijke uitsteller.
    Ohyeshh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yoseob schreef:
    Ik heb precies hetzelfde

    Niet zoals dat, maar wat ik wel slechte eigenschappen van mezelf vind, is dat ik liever op mezelf ben dan met een grote groep mensen, waardoor ik dus weinig contacten en vrienden heb, en dat ik heel slecht contact met iemand maak.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    mijn jaloezie, en om eerlijk te zijn, die slechte karaktereigenschap van jou zou ik wel vet irritant vinden. Ik heb zoiets van, ja en dan, ik ben heus niet de enige die ergens fan van is.

    al moet ik toegeven, dat met stip ik grootste fan van Don Ken Posto ben, hij heeft me letterlijk zelf gevraagd voorzitster van zijn nog onbestaande fanclub te worden (A) *trots trots*
    en ook van Brandon aka The Walrus. want ik ben de enige fan die hij binnendraait. hha, en omdat ik zijn vriendinnetje ben. (bloos)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    C18 schreef:
    Ja, ik heb een erg kort lontje :] Heb weinig geduld, ben slordig, een onverbeterlijke uitsteller.
    Ohyeshh.


    Wat hier staat . ^ Lawl.


    Numbers.

    Emerge schreef:
    Ja, precies hetzelfde.
    En ik irriteer me heel snel aan irritante geluiden die mijn zusje maakt.
    Maar dan meestal alleen mijn zusje, van anderemensen kan ik het veel beter verdragen.


    Ja, dat heb ik ook! Ik irriteer me soms al als ze kauwgum kauwt ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oh ik snap wat je bedoeld. Ik houd van Jan Vertonghen (voetballer bij Ajax).
    En dan is er iemand die steeds zegt van; 'Ja en dan komt hij soms bij ons op de club en hij is bevriend met mijn neef. BLABLABLA'.
    En dat maakt me dan stik jaloers, al weet ik niet of het waar is.
    Gewoon het feit dat ze het zegt is al kut.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh man, als we met het gezin aan tafel zitten en ons pap zo luidruchtig gaat zitten eten en drinken :'D Daar kan ik zó geirriteerd van raken xD


    ars moriendi

    Release schreef:
    Oh ik snap wat je bedoeld. Ik houd van Jan Vertonghen (voetballer bij Ajax).
    En dan is er iemand die steeds zegt van; 'Ja en dan komt hij soms bij ons op de club en hij is bevriend met mijn neef. BLABLABLA'.
    En dat maakt me dan stik jaloers, al weet ik niet of het waar is.
    Gewoon het feit dat ze het zegt is al kut.

    Ja precies! dan denk je vast ook van: Shut the fuck up.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ja precies! dan denk je vast ook van: Shut the fuck up.


    Inderdaad! En ze had een foto op hyves van haar en hem samen, bij zo'n open training gemaakt. Dus toen vroeg ik of ze hem weg wou halen want ik kon er echt niet tegen. Ja sorry, ik was stikjaloers haha. Maar ze deed lief en veranderde de foto(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga het even lekker van me afschrijven!
    -In eerste instantie ben ik snel jaloers. Niet omdat iemand een nieuwe jurk heeft en ik niet, daar ben ik totáal niet jaloers op. Maar met vriendschap en relaties wil ik wel eens snel jaloers zijn en moet ik mezelf even op de vingers tikken dat wat ik doe/denk gewoon slecht is.
    -Ik ben een Dwangmatige Beterweter.
    -Sommige dingen ontglippen me gewoon, ik denk nooit echt goed na voordat ik iets zeg.
    -Ik kan járen tegen mezelf zagen over éen fout woordje wat ik heb gezegt. Dat ik zoiets nooit had moeten zeggen/doen, en dat continu in mijn hoofd laten spoken. Ook al was het niet eens zo erg.
    -Ik ben een apart soort meeloper. Allereerst denk ik zo van: 'Ik heb geen zin in gezeik ik stem er mee in.' Dus ik zeg iets van 'Hmm-mm' of 'Inderdaad', en even later zeg ik snel: 'Wacht! Dat bedoelde ik niet, ik ben het er helemaal niet mee eens eigenlijk.'


    Let it come and let it be