• Het is het genre van een chicklit, maar ik denk dat ik 't op Q maar bij een roman zou zetten, als ik 't doe:

    José de Winter heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen.
    Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet.
    Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks.
    Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij José beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn José en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?


    EDIT: De story is er en je vindt 'm HIER

    Doen/niet doen?
    Zou jij dit lezen?
    Titel? (Nederlandse mag ook, ik hou 't meest van Nederlands namelijk)
    Andere naam voor Lucas van de Linden? Achternaam voor Callum?

    Don't steal it, want ik heb er lang over nagedacht.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:16 ]


    “Love is a contradiction.”

    Zeker doen, ik denk dat veel mensen dit zouden lezen
    ik zelf neit, het is mijn genre niet, maar zoals ik eerder zei, ik denk dat mensen dit geweldig vinden
    Titel: .. ik ben hier zo slecht in XD Worry


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Doen / niet doen: doennnnn~!
    Zou jij dit lezen: ...yeah, het lijkt me echt geniaal.
    Titel: hier stond eerst iets héél afgezaagds... Nvm, ik faal heel heel heeel heeeeeeel hard als het om titels bedenken gaat.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 15:21 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    DOEN!
    Misschien, ik lees het waarschijnlijk wel.
    The Journalist with the Gucci bag?

    Doen!
    "Gucci, friends and... a man."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Varsity schreef:
    DOEN!
    Misschien, ik lees het waarschijnlijk wel.
    The Journalist with the Gucci bag?

    Omg, love it! Ik wacht nog even op de andere reacties, maar ik denk dat 't die titel wordt.

    Overigens, voor de mensen in 't topic: ik zoek nu ook een andere voor- en achternaam voor Lucas.


    “Love is a contradiction.”

    DOEN! Wat een geweldig idee! Ik zou het bijna stelen! Just kidding!!
    Ik ga het zeker lezen en ik vind de titel die Varsity verzonnen heeft leuk!


    I was an angel living in the garden of evil

    Doen (: Het is echt zo'n boek dat ik zoek gaan pakken in de bieb omdat ik nieuwsgierig wordt naar de columns :) vind het idee geweldig, krijg nu gelijk zin om te gaan schrijven, hehe. En die titel is leuk.

    En tja, mijn suggestie was dus Damian Delaney

    Unwritable schreef:
    Doen (: Het is echt zo'n boek dat ik zoek gaan pakken in de bieb omdat ik nieuwsgierig wordt naar de columns :) vind het idee geweldig, krijg nu gelijk zin om te gaan schrijven, hehe. En die titel is leuk.

    En tja, mijn suggestie was dus Damian Delaney

    Da's een leuke naam ^^

    Maar inmiddels heb ik er al een, namelijk Callum, en jaja, alweer verzonnen door Varsity xd Nu alleen nog een nieuwe achternaam..


    “Love is a contradiction.”

    Tja, je kunt altijd nog Johnson of zo doen :')

    Btw als titel zou ook wel kunnen: Penstreken. Omdat ze dus streken uithaalt en die schrijft (waar ik aan denk bij een pen, hoewel ze zal typen hoor maar XD)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 16:21 ]

    Unwritable schreef:
    Tja, je kunt altijd nog Johnson of zo doen :')

    Btw als titel zou ook wel kunnen: Penstreken. Omdat ze dus streken uithaalt en die schrijft (waar ik aan denk bij een pen, hoewel ze zal typen hoor maar XD)

    Uhu, ik zoek nog wel even, wie weet kom ik iets tegen dat er perfect bij past.
    En die titel is ook leuk! Al ben ik nu al gevallen voor die Engelse titel, denk ik xd Maar mocht ik er ooit iets mee gaan doen, met deze story, dan heb ik wel een Nederlandse titel nodig en denk ik dat ik 'm dan wel erg goed zou kunnen gebruiken, dankje ^^


    “Love is a contradiction.”

    Doen/niet doen? Doen!
    Zou jij dit lezen? Ik lees alles wat E's schrijven.
    Titel? (Nederlandse mag ook, ik hou 't meest van Nederlands namelijk) Doe anders de naam van het column =D
    Andere naam voor Lucas van de Linden? Achternaam voor Callum? Matthews?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    DOEN!
    Lezen? : JA! Ik ga dit zeker lezen! :3
    Titel? : He didn't know
    Achternaam? : Callum Evergreen


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Doen/niet doen? ZEKER DOEN!
    Zou jij dit lezen? Nee (duivel) ... oke grapje, NATUURLIJK!! =D
    Titel? "Obsessie"? "Callumtastisch"?
    Achternaam voor Callum? Tillens? Callum Tillens? :3


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Ik heb even een vraagje tussendoor:
    Wat lezen jullie liever? Een verhaal vanuit de ik-vorm of vanuit de hij/zij-vorm?
    En als het de ik-vorm zou zijn, hebben jullie dan liever tegenwoordige of verleden tijd?

    En verder bedankt voor alle reacties! Ik denk nog na over de achternaam xd


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Ik heb even een vraagje tussendoor:
    Wat lezen jullie liever? Een verhaal vanuit de ik-vorm of vanuit de hij/zij-vorm?
    En als het de ik-vorm zou zijn, hebben jullie dan liever tegenwoordige of verleden tijd?

    En verder bedankt voor alle reacties! Ik denk nog na over de achternaam xd


    maakt niet uit, wel verleden tijd. (;


    | Reality is for people that lack imagination |