• Het is het genre van een chicklit, maar ik denk dat ik 't op Q maar bij een roman zou zetten, als ik 't doe:

    José de Winter heeft alles wat haar hartje begeert. Een van de beste banen in de stad, drie geweldige vriendinnen en de mooiste Gucci tas die je ooit hebt gezien. Ze heeft alles, alles behalve een man.

    Wanneer ze dan ook voor haar baan bij het succesvolle tijdschrift Panter een column mag schrijven, heeft ze gelijk haar onderwerp gevonden: Mannen.
    Haar slachtoffer is Callum Grey, een zeer knappe man die ze ontmoet op een camping in Zeeland. Alles over hem zet ze in haar column over "het leven van de man”, die vol staat met foto’s en vooral commentaar op alles wat hij doet.
    Lezers zijn dol op de blonde Callum en hij raakt erg geliefd onder het publiek, maar de man zelf weet nog altijd van niks.
    Bovendien zijn niet alleen de lezers dol op Callum, nee, ook bij José beginnen de gevoelens te komen en dus ontstaat tussen hen langzaam een kleine romance.

    Maar wat gebeurd er als Callum erachter komt en leest wat er allemaal over hem is geschreven? Zijn José en hij dan nog steeds zo close, of zet het de hele wereld op z’n kop en is ze hem voor goed kwijt?


    EDIT: De story is er en je vindt 'm HIER

    Doen/niet doen?
    Zou jij dit lezen?
    Titel? (Nederlandse mag ook, ik hou 't meest van Nederlands namelijk)
    Andere naam voor Lucas van de Linden? Achternaam voor Callum?

    Don't steal it, want ik heb er lang over nagedacht.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:16 ]


    “Love is a contradiction.”

    Caverly of Crest


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    DOEN


    Better a witty fool than a foolish wit

    Sanity schreef:
    Caverly of Crest

    Ik voel me nu heel dom, maar wat betekent dat eigenlijk? :x
    Crest is "top", toch? Maar wat is Caverly dan?


    “Love is a contradiction.”

    De column.
    Callum Eenders?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    De column.
    Callum Eenders?

    Hehe, ook leuk, ik hou 'm ook op 't Nederlandse lijstje, dankjewel.


    “Love is a contradiction.”

    doen! laat je weten als hij er staat?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    doen! laat je weten als hij er staat?

    Ik zal het je laten weten!
    Het kan wel even duren, omdat ik 'm pas aan kan maken als ik thuis ben van vakantie, maar ik zal het voor je onthouden, zodat ik even een berichtje stuur als 'ie er is ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Ik heb even een vraagje tussendoor:
    Wat lezen jullie liever? Een verhaal vanuit de ik-vorm of vanuit de hij/zij-vorm?
    En als het de ik-vorm zou zijn, hebben jullie dan liever tegenwoordige of verleden tijd?

    En verder bedankt voor alle reacties! Ik denk nog na over de achternaam xd


    Ik lees het liefst verhalen in de verleden tijd, echter als het heel goed in tegenwoordige tijd is geschreven vind ik dat niet erg.
    Callum Roman


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik heb even een poll gemaakt voor de achternaam, hierzo het topic naar de poll:
    klik


    “Love is a contradiction.”

    ImmortalSoul schreef:
    (...)

    Ik lees het liefst verhalen in de verleden tijd, echter als het heel goed in tegenwoordige tijd is geschreven vind ik dat niet erg.
    Callum Roman

    Hm, dan denk ik dat ik toch tegenwoordige tijd in de ik-vorm neem, want dat vind ik zelf 't fijnst. Overigens dat doe ik bij De prins met de creditcard ook en daar heb ik nog nooit commentaar op gehad, dus ik neem aan dat er dan niks mis mee is ^^


    “Love is a contradiction.”

    Doen/niet doen? Doen!
    Zou jij dit lezen? Ja, ik lees altijd chicklits ^^
    Titel? Man met een missie (ondertitel: Hij kende 'm zelf alleen nog niet) Of zoiets dergelijks :)
    Achternaam voor Callum? Ik zou iets simpels nemen, aangezien zijn voornaam al ongewoon is. Iets als: de Jong, Jansen, de Vries.

    Ik heb hier een site met de meest gangbare namen in Nederland (wel even naar beneden scrollen):
    Achternamen


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ballad schreef:
    (...)
    Hm, dan denk ik dat ik toch tegenwoordige tijd in de ik-vorm neem, want dat vind ik zelf 't fijnst. Overigens dat doe ik bij De prins met de creditcard ook en daar heb ik nog nooit commentaar op gehad, dus ik neem aan dat er dan niks mis mee is ^^

    Die heb ik eigenlijk nog niet gelezen, maar ik neem aan dat je dan op een goede manier schrijft, die op zich niet onplezierig is. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Daar is 'ie dan, de story!
    The Journalist with the Gucci bag


    Geen zorgen, die lelijke cover die ik heb gemaakt is tijdelijk, totdat iemand van Q er eentje voor me heeft gemaakt. Nu zal ik eerst even de mensen die in het topic hadden gereageerd een berichtje sturen ^^


    “Love is a contradiction.”