• Het voelt voor mij alsof ik kerstvakantie heb i.p.v. zomervakantie.
    Het regent al sinds ik zomervakantie heb en het is maar 13 graden
    en regent dag en nacht.

    Stom Nederland Ö Is het bij iemand anders wél mooi weer?
    Of zitten jullie in hetzelfde schuitje?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    op dit moment schijnt de zon, maar vanochtend regende het.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bij mij is het wel een paar dagen mooi weer geweest, net zoals gisteren alleen vandaag is het bagger.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 16:17 ]


    <3

    Same here. Ik zit echt op sneeuw te wachten.


    I am an idiot, I move.

    Same here
    Maar over een weekje zit ik in zonnig Frankrijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Same here
    Maar over een weekje zit ik in zonnig Frankrijk


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heb ik allemaal coole zomerkleding gekocht kan ik het ook niet aan, nog een probleem van dit shitweer x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zei gister dat ik herfstvakantie had ipv kerstvakantie. Want in december vriest het en sneeuwt/regent het. En ik de herfst regent het alleen en vriest het niet :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja het regent hier ook en ik heb het koud :(


    As travars

    Nevada schreef:
    Ik zei gister dat ik herfstvakantie had ipv kerstvakantie. Want in december vriest het en sneeuwt/regent het. En ik de herfst regent het alleen en vriest het niet :')


    In de kerstvakantie vriest het hier ook bijna nooit ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    In de kerstvakantie vriest het hier ook bijna nooit ;p

    Hier vriest het van oktober tot half maart :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Endure schreef:
    Heb ik allemaal coole zomerkleding gekocht kan ik het ook niet aan, nog een probleem van dit shitweer x]

    Daarom heb ik geen zomer kleren gekocht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one