• De stelling van vandaag luidt:
    Eens een moordenaar, altijd een moordenaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ieman kan toch gewoon spijt hebben! :o


    ****

    oneens en eens, want er zijn mensen die al sinds dat ze klein zijn hebben meegekregen dat moorden mag dus ze weten niet beter.Eens, omdat die gene toch mensen van het leven hebt beroofd. dus inprecipe blijf je een moordennaar


    'ik hou van je' zeggen ze allemaal

    Hoeft niet persé. Sommige wel, sommige niet. Sommige vermoorden mensen met een speciale reden, en niet om gewoon mensen te vermoorden, dus dat ze anderen eigenlijk geen pijn willen doen, alleen die ene persoon. Anderen vermoorden wel mensen om de lol en ik geloof niet dat die ooit met hun hobby kunnen stoppen. Mijn hobby's bijvoorbeeld zijn schrijven en dansen. En hoe erg je me daar ook mee wilt helpen of hoelang je me daarvoor ook de bak in wil gooien, dat verandert nooit. (:


    Things look different when you're young

    Renervatio schreef:
    Oneens, een mens kan veranderen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Eens, kijk maar naar die dude uit Noorwegen. Die na 21 jaar vrijkomt, wedden dat hij dan weer verder gaat.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Eens.
    Ik zeg altijd; een hond die ooit bloed geproeft heeft zal smachten naar meer.
    Niet zozeer omdat hij het wil, maar omdat zijn dierlijk instinct het uiteindelijk overneemt.
    Met andere woorden, het leven van een ander afnemen geeft een bepaalde macht die men opnieuw zal willen ervaren, omdat de mens een zieke creatie is die wil overheersen. Mensen willen macht hebben, de touwtjes in eigen handen nemen om hun beeld van de ideale wereld te verkrijgen. Hiervoor zullen ze zelfs een ander het leven ontnemen, als ze denken dat het erbij helpt. Egoïstisch, nietwaar?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:20 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    eigelijk wel wan je hebt iemand vermoordt dus dan ben je we een moordenaar !
    maar mensen kunnen wel heel erg spijt hebben. dus ze moeten soms wel vergeven kunnen worden en hun toekomst achter hun kunnen laten liggen.
    maar toch zal ej het wel blijven.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Malice schreef:
    Eens, al vermoord je een of meerdere personen. Je blijft een moordenaar. Je hebt iemand zijn leven afgenomen en jouw leven is geen haar meer waart dan dat van die persoon.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Iedereen verdient een tweede kans. Hij/zij kan veranderd zijn. Maar niet iedereen is hetzelfde.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nee wanrt sommige kunnen veradnern


    bieber fever

    P1kachu schreef:
    Oneens, een mens kan veranderen.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Eens. Ik kan me voorstellen dat sommige moordenaars een tweede kans verdienen. Er zijn soms verzachtende situaties en soms, ja soms kun je ze vergeven. Maar vergeten niet, en dat is waarom ze moordenaars blijven. Je hebt iemands leven afgenomen, abrupt beëindigd. En de meest pijnlijke straf die je daarvoor krijgt is dat je verder moet leven als een moordenaar, je hele leven lang.