• ik was met Astrid op msn aan het praten en toen verzon ze een heel verhaal om wat ze vandaag had gedaan xD ik lag zelf dubbel van het lachen!

    we zaten lekker in de auto met te rijden naar belgie we zouden broodjes daar gaan eten.... we kamen aan bij het tentje waar we broodjes gingen eten komt er op eens zo'n gast binnen en die probeert voor te dringen ik zo zeggen ga is naar achter (op ze rotterdams natuurlijk).... de Belg zegt op eens iedereen op de grond (fijn alweer een overval) ik dus rustig blijven staan me nagels schoon maken. (ze waren ook zo vuil) maar oke dan vraagt de belg om het geld en zo ( ik loop onder tusseneen beetje te gapen) begint die vent opeens te schreeuewen dit is een bankoveral ga toch eens liggen.... meent uw dat nou echt goh dat had ik niet door hoor( en weer veder met me nagels) dus pakt hij me mee en ontvoerd me pistool op me enz (ik weer veder kijken naar de nagels) hij sleurt me zijn busje in en blinddoekte mij (verdomme kan ik niet eer naar me nagels kijken). maar oke dan begon ik maar te zingen (ik ken een liedje dat de mensen irriteert) uiteindelijk stopte bij zo'n belgies kutdorp waar je dde naam niet van uitspreken... sleurt hij me uit de auto... maar toen


    WERD IK BOOS HIJ HAD ME NAGEL GEBROKEN!!!!! toen vond ik dat het wel genoeg was geweest en sloeg ik hem knockout... gaf hem nog een trap(op een niet nader genoemde plaats... maar die er wel voor zorgte dan hij geen kindjes meer kon krijgen ;)) klopte me handen af en liep weg pakte de eerste volgende bus en ging naar huis EIND




    lol xD en das een vriendin van me


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    oke, ik wordt echt vermoord door astrid binnenkort xD maar tis wel grappig (A)


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    owkaaaay XD