• De stelling van vandaag luidt:
    Eens een moordenaar, altijd een moordenaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Antichrist schreef:
    Eens, al vermoord je een of meerdere personen. Je blijft een moordenaar. Je hebt iemand zijn leven afgenomen en jouw leven is geen haar meer waart dan dat van die persoon.


    To infinity and beyond •

    Eens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens, je kan altijd veranderen(joehoe)


    I´m nothing special.

    True.


    -

    Antichrist schreef:
    Eens, al vermoord je een of meerdere personen. Je blijft een moordenaar. Je hebt iemand zijn leven afgenomen en jouw leven is geen haar meer waart dan dat van die persoon.


    Cool, neat, swell -Cry

    Eens.


    None but ourselves can free our minds.

    Eens, eenmaal een moordenaar is altijd een moordenaar.
    Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd -mentaal niet in orde-. Ik verwacht niet dat zo iemand kan veranderen... Mensen veranderen niet snel en een moordenaar zeker niet. En al is diegene veranderd, het leven wat hij/zij heeft afgenomen kun je niet meer terug krijgen, dus veel nut heeft het dan niet meer.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Oneens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DarkSavior schreef:
    Oneens, ja hij/zij heeft gemoord. Maar dat hoeft niet door te gaan. Een mens kan zich veranderen. Ja, het is een deel van je leven. Ja het is slecht, maar je kunt veranderen. Elk mens kan veranderen


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Eeeens, gewoon eens.


    Your make-up is terrible

    Duh, degene die vermoord is zal niet meer leven en dus blijft een moordenaar een moordenaar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Yoseob schreef:
    Eens, je daden zullen nl. nooit vergeten worden en je blijft toch altijd iemand vermoord te hebben.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 15:57 ]

    Renervatio schreef:
    Oneens, een mens kan veranderen.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Eens. Ik geloof best dat een mens kan veranderen, maar als je iemand vermoord hebt ben en blijf je een moordenaar omdat je met opzet iemand zijn/haar leven hebt ontnomen. Dat is gewoon een feit waar je niet omheen kan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.