• Oké, ik heb hier dus een nieuw topic over omdat ik een nieuwe versie heb gemaakt van mijn eigen liedje. http://www.youtube.com/watch?v=OQKx9Mb0Gj4
    Je moet het wel hélemaal luisteren, want als je alleen de eerste 30 seconden gaat luisteren is er ook niet veel aan. Zeg ook even wat je ervan vind, bedankt :3

    EDIT: Het is héél rap gedaan dus na een tijdje kan het wat saai gaan klinken, ja. Maar ik vraag vooral wat je van de 1ste minuut vind, want daarna blijft het maar doorgaan :'P

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 19:39 ]


    i hate everyone

    Kan aan mij liggen, maar ik vind hem beetje saai.. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Kan aan mij liggen, maar ik vind hem beetje saai.. :']

    Nah kan wel :')
    Ik heb het gewoon rap gemaakt om eens uit te proberen maarja.
    Gewoon niet de muziekstijl van de meeste mensen hier op Quizlet, denk ik.


    i hate everyone

    Het spijt me ik hou niet van dat soort muziek, dus ik kan niet echt zeggen wat ik er van vind.
    Toch vind ik het knap gedaan.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Treasures schreef:
    Kan aan mij liggen, maar ik vind hem beetje saai.. :']


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Haha, ik dacht dat als ik erop klikt dat ik dan gitaar, bas of piano zou horen xD

    Nou het is niet mijn muziek. Maar toch leuk gedaan!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet gemeen bedoeld he, maar ik hou van rap en hiervan val ik bijna in slaap? (krul)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    Niet gemeen bedoeld he, maar ik hou van rap en hiervan val ik bijna in slaap? (krul)

    Waarom heb je het nu over ' rap ' :S
    Wat bedoel je met rap, dan?
    En ik snap niet hoe je in slaap kan vallen bij dubstep?


    i hate everyone

    Top om van te stonen, maar dat is niet zo erg dubstepperig. ;) Hou alles wat meer in het ritme en uptempo, voor de rest is ie top!

    Bohemian schreef:
    Het spijt me ik hou niet van dat soort muziek, dus ik kan niet echt zeggen wat ik er van vind.
    Toch vind ik het knap gedaan.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Sour schreef:
    Top om van te stonen, maar dat is niet zo erg dubstepperig. ;) Hou alles wat meer in het ritme en uptempo, voor de rest is ie top!

    Nou, ik vind het ook niet zo ' dubstep ' hoor. Maar als je er een genre op moet plakken zou het toch wel dubstep zijn. Het is ook één van m'n 1ste keren dat ik dit probeer, maar van mij mogen de andere Quizletters het ook eens proberen te maken, al weet ik niet of ze daar ook kunnen in slagen.


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Nou, ik vind het ook niet zo ' dubstep ' hoor. Maar als je er een genre op moet plakken zou het toch wel dubstep zijn. Het is ook één van m'n 1ste keren dat ik dit probeer, maar van mij mogen de andere Quizletters het ook eens proberen te maken, al weet ik niet of ze daar ook kunnen in slagen.

    Ik weet t niet...
    Ik zal je mijn eerste creatie sturen, die is erg goed (sarcasme? Neejoh). Het is echt moeilijk om alles goed te timen, dat hoor je hierin.
    Deze dus

    i like (a)
    Dubstep (ll). alhoewel vind ik dit wat minder dubstep. mr ik vind het toch wel goed geprobeerd. mss iets rapper, 1ste 30sec zijn wat saai maar anders. ik vind het wel nog goed :) en het moet inderdaad wel de mensen hun smaak zijn voor ze kunnen oordelen.


    Gilles (ll)

    Magnolia schreef:
    (...)
    Waarom heb je het nu over ' rap ' :S
    Wat bedoel je met rap, dan?
    En ik snap niet hoe je in slaap kan vallen bij dubstep?


    jij zei zelf ''Nah kan wel :')
    Ik heb het gewoon rap gemaakt om eens uit te proberen maarja.
    Gewoon niet de muziekstijl van de meeste mensen hier op Quizlet, denk ik.''

    Daar heb ik het dus over.
    & het is best eentonig, daar val ik dus van in slaap.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Het is niet mijn smaak maar ik vind het tof gedaan, ik zou het niet kunnen ^^


    Alis volat propriis.

    Mt Eden Dubstep - Sierra Leone
    ik hou van dat lied ♥


    Gilles (ll)