DIT BEVAT SPOILERS OVER HET EINDE VAN HP
Nou toen huilde ik nog niet. maar toen hij zo dood aan het gaan was voor de ogen van Harry kwamen mijn tranen al en toen hij zei: 'Je hebt de ogen van je moeder' Ging ik van mijn stokje. D':
Terwijl Snape nooit mijn favo is geweest, niet dat ik hem stom vond, ik vond hem wel cool, maar het was nooit mijn favo personage.
Dus ik huilde al bij Snape. Toen Belinda Broom blijkbaar dood was kwamen mijn tranen ookal terwijl ik een fucking hekel heb aan dat wijf sinds deel 6 o-O Maar haar dood was ook al zo afschuwelijk door die weerwolf. D': Bij Snape's herinnering hield ik het niet droog toen hij om Lily ging huilen, maar die hele herinnering vond ik zielig o-o
Bij Fred ging ik natuurlijk helemaal KAPOT.
MAAR ER WAREN OOK DINGEN DIE IK ZO LELIJK VOND ><
Ze lieten helemaal niet zien hoe Fred dood was gegaan en dat zit me nog steeds dwars net als bij Tops en Lupos, want in de trailer zag je dat volgens mij wel. En bij voldemort was niet eens duidelijk of hij wel dood was o-o En bij Snape konden ze net zo goed wat meer tijd besteden aan zijn echte herinneringen dan er stukjes van een zwetende Harry erin te stoppen. Want dat verpeste de herinnering ook wel een beetje.
maar goed blijkbaar ben ik dus tijdens die film half dood gegaan :'[
Hebben jullie jezelf ook zwaar onderschat? x]
En vonden jullie het ook niet vreselijk dat ze niet lieten zien hoe Fred was gestorven? D':
=