• Ik weet niet zeker of dit mag hierzo, maar ik geloof het wel. En anders; mijn excusus hiervoor.

    Mijn oudere broer Marco, die me altijd helpt met mijn verhalen, wil heel graag dj worden. Het enige wat eraan ontbreekt zijn de dj spullen. Dj spullen zijn nogal duur namelijk. Hij is op verschillende feesten gevraagd maar hij kan nooit komen omdat hij de spullen niet heeft.

    Nu is er dus een wedstrijd op facebook waarop je 3000.- aan dj spullen kan winnen door een filmpje in te sturen. Het filmpje moet eindigen in de top 10 en dan bepaald de jury de 3 mensen die een prijs winnen. Mijn broer heeft gisteravond uren besteed aan het maken van een filmpje en ik denk dat het erg leuk is, je kan zien dat hij er moeite voor gedaan heeft ;)

    Nu vraag ik me af of jullie misschien voor hem willen stemmen? Jullie zouden hem er echt heel blij mee maken. En dat maakt mij weer blij want ik gun het hem echt om het te winnen ;)

    Dit is de link en zo werkt het:
    http://apps.facebook.com/becomeapro/
    1. Ga naar stemmen
    2. Klik op stemmen bij Marco Peters

    Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 11:16 ]

    Pls, kumnen jullie alsjebliefd weer gasn stemmen?? *smeekt*

    Gestemd.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 19:30 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    thx <3 Kom op mensjes, pls stemmen :D (srry voor het omhoogschoppen van het topic trouwens, maar tis écht belanrgijk voor me ;))