• Ik weet niet zeker of dit mag hierzo, maar ik geloof het wel. En anders; mijn excusus hiervoor.

    Mijn oudere broer Marco, die me altijd helpt met mijn verhalen, wil heel graag dj worden. Het enige wat eraan ontbreekt zijn de dj spullen. Dj spullen zijn nogal duur namelijk. Hij is op verschillende feesten gevraagd maar hij kan nooit komen omdat hij de spullen niet heeft.

    Nu is er dus een wedstrijd op facebook waarop je 3000.- aan dj spullen kan winnen door een filmpje in te sturen. Het filmpje moet eindigen in de top 10 en dan bepaald de jury de 3 mensen die een prijs winnen. Mijn broer heeft gisteravond uren besteed aan het maken van een filmpje en ik denk dat het erg leuk is, je kan zien dat hij er moeite voor gedaan heeft ;)

    Nu vraag ik me af of jullie misschien voor hem willen stemmen? Jullie zouden hem er echt heel blij mee maken. En dat maakt mij weer blij want ik gun het hem echt om het te winnen ;)

    Dit is de link en zo werkt het:
    http://apps.facebook.com/becomeapro/
    1. Ga naar stemmen
    2. Klik op stemmen bij Marco Peters

    Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 11:16 ]

    Ik heb gestemd hoor en als ik het niet vergeet stem ik morgen enzo nog wel en keer.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 11:00 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik kan niet, laptop doet raar sorry!

    Jennieee schreef:
    ik heb facebook en ik ga stemmen ^^
    mischien kan je beter even een klikbare klink neerzetten
    [url=http://apps.facebook.com/becomeapro/
    ]klik[/url]

    edit:
    o.O waar staat stemmen dan??

    Je link klopt niet. Het is beter als je die van mij kopieert en plakt. Ik ga heel even kijken hoe ik hem klikbaar kan maken ;)

    Bedankt allemaal :D

    Bij dat filmpje op 1:22, ik had iets van; fack.

    Deep schreef:
    Bij dat filmpje op 1:22, ik had iets van; fack.

    Haha sorry mijn broer en zijn vrienden sporen niet helemaal xD Ik vond het eigenlijk wel grappig :P

    koitje schreef:
    (...)
    Je link klopt niet. Het is beter als je die van mij kopieert en plakt. Ik ga heel even kijken hoe ik hem klikbaar kan maken ;)

    Bedankt allemaal :D


    ik heb gestemd ^^
    nu deedie het wel haha xD morgen stem ik wel weer
    *neemt abo*


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    ik heb gestemd ^^
    nu deedie het wel haha xD morgen stem ik wel weer
    *neemt abo*

    Aww dankjewel :D Mijn broer is er echt mega blij mee :D

    Ik heb gestemd en heb het even getweet ^^


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    Ik heb gestemd en heb het even getweet ^^

    Serieus? o.O Woow, de mensen zijn echt aardig hier :D

    JChoo schreef:
    ik kan niet, laptop doet raar sorry!

    Maakt niet uit en bedankt dat je het geprobeerd heb ;)(Y)

    Ik heb gestemd!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Ik heb gestemd!

    Thx :D

    Kunnen jullie alsjeblieft door gaan met stemmen? Iedereen kan als het goed is vandaag weer. Mijn broer staat nu 15e maar de nummer 10 heeft het dubbele van hem. Echt, je zou me een heel groot plezier doen :D

    Ik heb gestemd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb gestemd (:


    Never run out of reasons to smile...