• Ik weet niet zeker of dit mag hierzo, maar ik geloof het wel. En anders; mijn excusus hiervoor.

    Mijn oudere broer Marco, die me altijd helpt met mijn verhalen, wil heel graag dj worden. Het enige wat eraan ontbreekt zijn de dj spullen. Dj spullen zijn nogal duur namelijk. Hij is op verschillende feesten gevraagd maar hij kan nooit komen omdat hij de spullen niet heeft.

    Nu is er dus een wedstrijd op facebook waarop je 3000.- aan dj spullen kan winnen door een filmpje in te sturen. Het filmpje moet eindigen in de top 10 en dan bepaald de jury de 3 mensen die een prijs winnen. Mijn broer heeft gisteravond uren besteed aan het maken van een filmpje en ik denk dat het erg leuk is, je kan zien dat hij er moeite voor gedaan heeft ;)

    Nu vraag ik me af of jullie misschien voor hem willen stemmen? Jullie zouden hem er echt heel blij mee maken. En dat maakt mij weer blij want ik gun het hem echt om het te winnen ;)

    Dit is de link en zo werkt het:
    http://apps.facebook.com/becomeapro/
    1. Ga naar stemmen
    2. Klik op stemmen bij Marco Peters

    Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 11:16 ]

    Ik kan niet stemmen, maar wil het wel! Ik krijg maar drie kandidaten in beeld...


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    alweer gestemd :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    gestemd (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    kom op mensen stemmeee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb gestemd! Hij staat in de top 10 :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    gestemd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik ga elke dag stemmen hij verdient het vast wel;(


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gestemd! :Y)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Gestemd (:

    Reduce schreef:
    Sorry, ik heb geen Facebook, maar ik wens je broer succes _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nog een plaatsje hoger en hij staat in de top_O_ 2de keer gestemd


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Gestemd


    ars moriendi

    Thx <3 Hij staat nu weer op elf, geloof ik. Maar ik ga morgen op vakantie en daar hebben we dus geen wifi. Willen jullie alsjeblieft blijven stemmen en dit topic een beetje actief houden? Thx :D

    verdorie hij staat weer 11e
    kom op mensen stemmen!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    hij is flink afgezakt. Ik stuur dit vanuit Spanje dus ik kan zelf niet echt meer mensen aansporen om te stemmen. Willen jullie alsjeblieft blijven stemmen? Je zou hem er echt héél blij mee maken ;)