• Hebben jullie hier ook last van?

    Altijd als ik aan het schrijven ben typ ik een aantal zinnetjes, 5 ofzo, dan doe ik weer iets anders en een tijdje later typ ik weer 5 zinnetjes en doe ik weer iets anders, waardoor ik in een uur maar iets van 40 zinnen verder ben gekomen.
    Heeft iemand ditzelfde, of weten jullie iets wat ik eraan kan doen? Ik vind het namelijk vervelend...

    *doorschrijven.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 19:37 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik heb meestal dat ik het helemaal bedenk en dan minstens 5 hoofdstukken na mekaar schrijf dus nee niet echt last van (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Als ik inspiratie heb, kan ik wel doorschrijven, maar soms lukt mij dat ook niet ;'d


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb dat ik ook, heel erg.
    Als ik het door heb dat ik dat doe, dan spreek ik met mezelf af, dat ik niet van de pagina af mag als ik nog niet ... woorden heb geschreven, maar het blijft toch moeilijk.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat heb ik ook heel vaak. Ik weet niet of je muziek luistert tijdens het schrijven, maar dat werkt bij mij meestal wel goed.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zeg gewoon, nu 10 regels schrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb dat precies zo!
    Meestal ga ik ergens zitten waar ik geen internet heb, dat helpt wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als ik aan een verhaal begin, en het bevalt me niet, verwijder ik gewoon het hele verhaal... Pretty annoying :Y)
    Muziek helpt indd heel goed, of een plek vinden waar geen internet & geen afleiding is :3


    We were blessed with this curse.

    Matched schreef:
    Als ik inspiratie heb, kan ik wel doorschrijven, maar soms lukt mij dat ook niet ;'d


    Forever.

    Ja, dat heb ik ook :(


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Heb je titel aangepast. :3


    Let the Night embrace you

    Nja (:

    Soms heb ik dat wel, ja. Maar ik schrijf een heleboel dingen tegelijk. xD Maar het ligt eraan hoe geconcentreerd ik ben en hoeveel zin ik heb ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Soms heb ik dat ik niet kan doorschrijven, dan komt er gewoon niks uit snap je. Maar dan ga ik naar weheartit.com en de inspiratie borrelt weer op. :']


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb daar echt geen last van. Zelfs als ik even afgeleid ben schrijf ik nog hoofdstukken achter elkaar.

    Sodom schreef:
    Heb je titel aangepast. :3

    Dank je wel :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...